۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
شرکت پخش فراورده های نفتی مکلف به تامین سوخت استاندارد است
استاندار تهران:

شرکت پخش فراورده های نفتی مکلف به تامین سوخت استاندارد است

محسنی بندپی، استاندار تهران با اشاره به اهمیت و حساسیت تامین سوخت کارخانه‌های سیمان، بر تامین سوخت استاندارد این کارخانه‌ها تاکید کرد.

به گزارش بازار، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه کارگروه تخصصی کاهش آلودگی هوا با اشاره به رفع مشکل تامین سوخت کارخانه‌های تولیدکننده سیمان در استان تهران افزود: تمام سعی و تلاش استانداری تهران این بود که در عین حال که اقدام به تامین برق می‌کند نسبت به تامین گاز و برق کارخانه‌های تولید سیمان استان نیز اقدام کنیم.

وی ادامه داد: سوخت مازوت غیر استاندارد است و شرکت پخش فرآوردهای نفتی مکلف است سوخت مناسب را به کارخانه‌های تولید سیمان تحویل دهد، البته کارخانه‌های سیمان نیز باید با دقت اقدام به ذخیره‌سازی سوخت مناسب کنند.

استاندار تهران با بیان اینکه نمایندگان محیط زیست استان باید با نظارت دقیق مانع از استفاده سوخت مازوت که یکی از منابع آلاینده هوای تهران است، شود، گفت: تمام هنر ما این بود که در زمستان قطعی برق نداشته باشیم و اگر در مناطقی از استان با قطعی مواجه بودیم، نیروگاه‌ها و کارخانه‌ها از سوخت یورو ۴ و استاندارد استفاده می‌کردند.

وی افزود: نیازمند افزایش تولید سیمان هستیم که موتور محرک پروژه‌های عمرانی استان تهران است تا توقف یک ماه در پروژه‌های عمرانی را جبران کنیم.

محسنی بند پی گفت: کیفیت سوخت مازوت غیراستاندارد است و البته مشکلات صاحبان صنایع سیمان را در مراجع بالاتر پیگیری می‌کنیم.

کد خبر: ۷۳٬۷۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha