۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
 ۳.۴ میلیون مسافر در کرمانشاه جابجا شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه:

۳.۴ میلیون مسافر در کرمانشاه جابجا شد

کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی سال جاری سه میلیون و ۴۷۷ هزار نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل کرمانشاه جابجا شده است.

به گزارش بازار، فریبرز کرمی ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری در محل راهداری کرمانشاه اظهار کرد: در طول ۱۱ ماه امسال به وسیله بیش از سه هزار و ۴۰۰ دستگاه اتوبوس ۹۴۶ هزار و ۱۵۸ مسافر در قالب ۵۰ هزار و ۵۸۴ سفر جابجا شده است.

وی ادامه داد: همچنین طی این مدت توسط ۲۹ هزار و ۶۳۰ مینی‌بوس، یک میلیون و ۶۶۳ هزار مسافر در قالب ۱۰۰ هزار و ۲۲۰ سفر جابجا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت: در این بازه زمانی به وسیله یک هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو سواری،  ۸۶۸ هزار و ۶۷۰ مسافر در قالب ۲۲۴ هزار سفر جابجا شده است.

کرمی تصریح کرد: در مجموع وسایل نقلیه ناوگان حمل و نقل عمومی طی ۱۱ ماه گذشته شامل ۳۴ هزار و ۹۶۸ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری، سه میلیون و ۴۷۷ هزار مسافر را در قالب ۳۷۳ هزار سفر جابجا شده است.

وی عنوان کرد: ۱۶ پایانه مسافری عمومی، چهار پایانه مسافری خصوصی، ۴۴ مرکز اسقاط خودرو و چهار مرکز طب کار در سطح استان کرمانشاه فعال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه  گفت: طرح جابجایی مسافران نوروزی ۹۹ از بیست و پنجم اسفند ماه به مدت ۲۱ روز اجرا می شود.

کد خبر: ۷٬۳۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha