۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
معرفی بهترین فاندامنتالیست های حوزه بلاکچین و ارز دیجیتال

معرفی بهترین فاندامنتالیست های حوزه بلاکچین و ارز دیجیتال

اگر تمایل دارید در حوزه ارزهای دیجیتال، استخراج، تکنولوژی بلاکچین و تریدینگ مطالب بیشتری بیاموزید، در این صورت ویدئوهای یوتیوب می‌تواند تجارب سرشاری در اختیارتان قرار دهد.

به گزارش بازار به نقل از رمزارز نیوز، بخش بزرگی از ویدئوهای سایت محبوب یوتیوب به آموزش مربوط می‌شود. با محبوبیت روزافزون بازار ارزهای دیجیتال، هر روز افراد بیشتری به دنبال یادگیری ترید یا معامله‌گری هستند. از این رو در یوتیوب شاهد آموزش‌های زیادی در موضوع ارز دیجیتال هستیم. این آموزش‌ها غالباً در حوزه تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ارزهای دیجیتال هستند. در این مقاله قصد داریم بهترین فاندامنتالیست های ارز دیجیتال و حوزه بلاکچین را معرفی کنیم.

ضرورت معرفی بهترین فاندامنتالیست های ارز دیجیتال و حوزه بلاکچین
اگر تمایل دارید در حوزه ارزهای دیجیتال، استخراج، تکنولوژی بلاکچین و تریدینگ مطالب بیشتری بیاموزید، در این صورت ویدئوهای یوتیوب می‌تواند تجارب سرشاری در اختیارتان قرار دهد.

کانال‌های یوتیوب و افراد تأثیرگذار می‌توانند با ارائه جلسات پرسش و پاسخ، خودآموزها و گفت‌وگوهای آزاد، اطلاعاتی مفید و نظراتی تخصصی عرضه ‌کنند.

کانال یوتیوب DataDash
کانال DataDash عمیقاً بر بیت کوین متمرکز است و ۳۸۵ هزار عضو دارد که اخبار مربوط به بیت کوین را دنبال می‌کنند. در این کانال بخش‌هایی از قبیل تهدیدهای احتمالی، اخبار، تحلیل و مقایسه ارائه می‌شود. DataDash خارج از حوزه ارزهای دیجیتال هم فعال است و کلیپ‌هایی در مورد روند بازار، تغییرات سیاسی و امور مالی ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید تحلیل‌هایی در مورد ارزهای دیجیتال و حوزه‌های مالی دیگر بدانید، DataDash در حوزه بلاکچین و تحلیل اقتصادی عمومی انتخاب فوق‌العاده‌ای است. این کانال و صاحبان آن، یکی از بهترین فاندامنتالیست های ارز دیجیتال و حوزه بلاکچین هستند.
 

کانال یوتیوب آندریاس آنتونوپولوس (Andreas M. Antonopoulos)
یکی دیگر از بهترین فاندامنتالیست های ارز دیجیتال و حوزه بلاکچین آندرس آنتونوپولوس (Andreas Antonpolous) است. آنتونوپولوس یکی از مشهورترین اسامی موجود در جهان ارزهای دیجیتال است. کانال Andreas، یکی از مبلغین باسابقه بیت کوین، بیش از ۲۳۰ هزار عضو دارد و نکات و راهنمایی‌هایی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد که بازگوکننده نظرات وی در تمامی جنبه‌های بازار ارزهای دیجیتال است. این کانال یکی از برترین آموزش‌دهندگان حوزه تکنولوژی محسوب می‌شود و توانسته در تحلیل‌های خود بی‌طرف بماند. این کانال همچنین گفت‌وگو و مناظراتی هم دارد که اغلب پیرامون اتریوم و بیت کوین مطرح می‌شود.

کانال یوتیوب Ivan on Tech
کانال یوتیوب Ivan On Tech که سرور آن در سوئد مستقر است، در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین کانال‌های یوتیوب در حوزه ارزهای دیجیتال و جزو بهترین فاندامنتالیست های حوزه بلاکچین محسوب می‌شود. این کانال به موضوعات کلان ارزهای دیجیتال و بلاکچین می‌پردازد. مطالب کانال تقریباً هر روز آپدیت می‌شود و نزدیک به ۳۹۰ هزار عضو کانال از محتوای آن در مورد تغییرات سیاسی و تغییرات صنعت رمزارز مطلع می‌شوند. کانال Ivan با برخی نوابغ و بزرگان حوزه رمزارز مانند دن لریمر (Dan Larimer)، ریچارد هارت (Richard Heart) و راجر ور (Roger Ver) مصاحبه می‌کند و گزارش‌های قابل‌تأملی از این مصاحبه‌ها ارائه می‌دهد.

کانال یوتیوب AltCoin Daily
کانال AltCoin Daily منبعی از ویدئوها است که اخبار، تحلیل بازار، آموزش، چشم‌انداز آینده و نظرات کارشناسی را پوشش می‌دهد. مؤسسین کانال، دو برادر به نام‌های آرون و آستین آرنول از تحلیلگران فاندامنتال بیت کوین هستند. پوشش روزانه آخرین اخبار رمزارزها و انجام مصاحبه با اعضای برجسته جامعه ارزهای دیجیتال باعث شده که این کانال بیش از ۴۴۵ هزار عضو داشته باشد و در لیست بهترین فاندامنتالیست های ارز دیجیتال و حوزه بلاکچین قرار بگیرد.

کانال یوتیوب Box Mining
کانال Box Mining به صورت هفتگی تعدادی تحلیل ارائه می‌دهد که آخرین اخبار حوزه بلاکچین را در بر می‌گیرد. این کانال با هدف قابل فهم کردن صنعت ارزهای دیجیتال برای همه، بیش از ۲۲۹ هزار عضو دارد که همگی برنامه پرشور مایکل گو (Micheal Gu) را تماشا می‌کنند و از محتوای متنوع آن بهره‌مند می‌شوند. مایکل گو سعی دارد با انجام مصاحبه‌های متنوع نشان دهد که چگونه راهکارهای بلاکچین می‌تواند آینده جهان را شکل دهد.

کانال یوتیوب Altcoin Buzz
کانال Altcoin Buzz یک کانال یوتیوب بسیار محبوب در حوزه رمزارز است که بیش از ۲۲۰ هزار عضو دارد. این کانال در تلگرام و توئیتر نیز بسیار محبوب است. کانال Altcoin Buzz طیف وسیعی از موضوعات متنوع را درباره ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد: بحث و گفت‌وگو در مورد روندهای آینده، آینده اپلیکیشن‌های بلاکچین، تغییرات بازار و تحلیل کوین‌ها. این کانال جزو بهترین فاندامنتالیست های ارز دیجیتال و حوزه بلاکچین است و به کسانی که در پی تنوع‌بخشی به پرتفوی ارز دیجیتال خود هستند و از این رو در حال بررسی وضعیت آلت‌کوین‌ها به سر می‌برند، توصیه می‌شود.

کانال یوتیوب Coin Bureau
کانال Coin Bureau پورتال اطلاعات ضروری ارزهای دیجیتال و بازار فارکس محسوب می‌شود. تیم تحلیل این کانال به صورت منظم در مورد کوین‌ها نقد و بررسی می‌نویسند. این نقدها می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید در بازار نسبتاً تاریک و مبهم ارزهای دیجیتال حرکت کنید. تیم تریدرهای کانال در بازارهای فارکس و رمزارز بر اساس تحلیل عمل می‌کنند. هیچ گونه تبلیغی روی ویدئوهای کانال Coin Bureau وجود ندارد؛ زیرا هدف این کانال تهیه اطلاعاتی با کیفیت بالا است.

کانال یوتیوب The Modern Investor
آخرین کانال یوتیوبی که در لیست بهترین فاندامنتالیست های ارز دیجیتال و حوزه بلاکچین قرار دارد، کانال The Modern Investor است. این کانال توانسته در ارزهای دیجیتال در یوتیوب به سرعت مورد توجه قرار بگیرد و در مدت‌زمان کوتاهی ۱۷۹ هزار عضو به دست آورد. این کانال قصد دارد به تریدرهای ارزهای دیجیتال کمک کند و با ارائه فهرستی از منابع ارزهای دیجیتال، شیوه‌های معامله‌گری را به آنان آموزش دهد. این ویدئوها مختصر و مفید هستند.

سخن پایانی
در این مقاله ۸ کانال معرفی شد که همگی از بهترین فاندامنتالیست های ارز دیجیتال و حوزه بلاکچین هستند. اگر دوست دارید در حوزه ارزهای دیجیتال و روش‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه رشد کنید، این کانال‌های یوتیوبی می‌توانند نکات آموزنده و مهمی را در اختیارتان قرار دهند. این کانال‌ها با برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با افراد معروف، خودآموزها و گفت‌وگوهای آزاد، اطلاعات بسیار مفیدی را به شما عرضه ‌می‌کنند.

کد خبر: ۷۳٬۴۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha