۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
تولید روزانه ۲۲ هزار لیتر الکل در آذربایجان غربی
استاندار آذربایجان غربی خبر داد:

تولید روزانه ۲۲ هزار لیتر الکل در آذربایجان غربی

ارومیه - استاندار آذربایجان غربی از تولید روزانه ۲۲ هزار لیتر الکل در سه کارخانه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدمهدی شهریاری صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از چند کارخانه تولید مواد ضدعفونی آذربایجان غربی به خبرنگاران گفت: هم اکنون با توجه به شرایط پیش آمده، سه کارخانه استان اقدام به تولید الکل می کنند که تولید روزانه آن ها به میزان ۲۲ هزار لیتر است.

وی ادامه داد: البته این مقدار بیش از نیاز استان بوده و ۶۰۰ هزار لیتر الکل نیز برای تولید محلول ضدعفونی کننده در استان ذخیره شده است. 

شهریاری میزان ملزومات مورد نیاز برای اقلام ضدعفونی را بیش از نیاز استان دانسته و گفت: با برگزاری جلسات مختلف و بازدیدهای میدانی انجام گرفته روند توزیع این اقلام جهت سهولت دسترسی مردم انسجام بیشتری یافته است.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه با اشاره ای به روند این بیماری در استان گفت: خوشبختانه روند شیوع در استان نگران کننده نیست هرچند بیمارستان هایی که برای بستری بیماران در نظر گرفته شده باید بیش از پیش مراقب و آماده باشند.

وی با قدردانی از زحمات تمامی افراد و نهادهای مختلف در راستای کنترل این بیماری گفت: از مردم انتظار داریم تا بدور از هر گونه ترس و واهمه ای با اجرای کامل بهداشت فردی و پرهیز از ترددهای غیر ضروری در شهر و مکان های پر تجمع نسبت به خروج از این بحران اقدام کنند.

شهریاری ادامه داد: گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی لحظه به لحظه رصد می شود. همه در این راه باهم هستیم و در این بین هیچ کوتاهی و یا تبعیضی قابل پذیرش نیست.

وی افزود: در شرایط امروز رفتارهای منطقی و دوری از رفتارهای هیجانی و بدون پشتوانه علمی می تواند در سرعت بخشی به دستیابی به فضای آرام موثر باشد از فعالان فضای مجازی تقدیر می کنیم و انتظار داریم تا جامعه را به سمت رعایت هر چه بیشتر موارد بهداشت فردی سوق داده و از ایجاد تنش روانی در جامعه پرهیز کنند.

کد خبر: ۷٬۳۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha