۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
۹۷۵ هکتار از مساحت شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین دارای زیرساخت شدند
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین:

۹۷۵ هکتار از مساحت شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین دارای زیرساخت شدند

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۹۷۵ هکتار از مساحت اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در دولت یازدهم و دوازدهم صاحب زیر ساخت شدند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، حمیدرضا خانپور اظهار داشت: این اراضی با تسطیح زمین و ایجاد زیرساخت های مختلف از جمله آسفالت و خیابان کشی، جدول گذاری، برق رسانی و شبکه روشنایی، آب رسانی و گازرسانی و خدمات مخابراتی آماده جذب سرمایه گذار و استقرار واحدهای تولیدی شده اند.

وی با بیان اینکه ۲۱۰ هکتار زمین در سال جهش تولید در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به سرمایه‌گذاران واگذار شده است، اظهار داشت: این مقدار زمین برای استقرار صنایع کوچک و متوسط به ۲۰۰ سرمایه گذار متقاضی واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآور شد: در سال گذشته نیز ۲۴۱ هکتار زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین به سرمایه گذاران واگذار شده بود.

خانپور اظهار کرد: با وجود شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمن‌ سرمایه گذاری صنعتی در استان قزوین در ۲ سال گذشته شیب صعودی داشته که از دلایل آن می توان به نزدیکی به تهران،ارایه مشوق های مالیاتی،  وجود زیرساخت های مناسب و فرهنگ بالای سرمایه پذیری و همراهی دستگاه های اقتصادی و حمایت ویژه مدیریت ارشد استان از سرمایه گذاریو همچنین واگذاری زمین ارزان قیمت در شهرک های صنعتی اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین با بیان اینکه شهرک ها و نواحی صنعتی استان در مجموع دارای چهار هزار و ۶۳۱ هکتار مساحت هستند، اظهار داشت: فاز عملیاتی شده در این مکان ها در مجموع ۲ هزار و ۴۹۸ هکتار بوده است.

وی یادآور شد: در دولت یازدهم و دوازدهم ۵۱۲ هکتار به مساحت شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین در شهرک های تقاضا محور افزوده شده است.

کد خبر: ۷۳٬۱۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha