۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
تخلف ۱۳۸ میلیارد تومانی بخش کالا و خدمات در مازندران
رئیس سازمان صمت مازندران خبر داد

تخلف ۱۳۸ میلیارد تومانی بخش کالا و خدمات در مازندران

ساری- رئیس سازمان صمت مازندران گفت: ۱۳۸ میلیارد تومان ارزش پرونده های تشکیل شده برای بخش های کالایی و خدماتی متخلف طی سال جاری در استان بوده است.

به گزارش بازار به نقل از صمت مازندران، حسینقلی قوانلو گفت: طی سال جاری بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تعداد ۳۰۱ هزار و ۳۶۰ مورد بازرسی از بخش های مختلف کالایی و خدماتی استان داشته که منجر به تشکیل ۲۰ هزار و ۳۵۹ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۱۳۸ میلیارد تومان شده است.

وی با اشاره به اینکه تخلف عدم درج قیمت، گرانفروشی و عدم صدور فاکتور در رأس تخلفات کشف شده قرار دارد از ارجاع این پرونده ها و رسیدگی آنها در شعب تعزیرات حکومتی خبر داد.

وی در ادامه افزود: طی این مدت ۳۳ هزار و ۱۲ دفعه از واحدهای خبازی سراسر استان از سوی بازرسان این سازمان با همراهی شبکه بهداشت، اتحادیه های خبازی و ادارت تعزیرات حکومتی، بازرسی که سه هزار و ۲۷۵ واحد خبازی متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

قوانلو اظهار داشت: ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده برای واحد های خبازی استان بیش از ۷۱ میلیارد ریال بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان تاکید کرد: شهروندان مازندرانی در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار، فروش اجباری کالا مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

کد خبر: ۷۳٬۱۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha