۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
تداوم کمبود روغن در بازار با وجود فعال بودن خط تولید کارخانه روغن نگین نهاوند
فیلم استان‌ها؛

تداوم کمبود روغن در بازار با وجود فعال بودن خط تولید کارخانه روغن نگین نهاوند

همدان - در حالی خط تولید کارخانه روغن نگین نهاوند در استان همدان فعال بوده و نیازهای استان‌های غربی و شهرستان‌های استان را برآورده می‌کند که همچنان شاهد کمبود روغن در بازار هستیم.

به گزارش خبرنگار بازار، نیمه دوم سال جاری کمبود انواع روغن در بازار مشاهده شد و مسئولان اقتصادی و بازرگانی استان همدان بارها وعده‌هایی را برای رفع مشکل روغن و تامین آن مطرح کردند.

اما در حالی که تصور می شد مشکل کمبود روغن رفع شده بررسی و مشاهدات میدانی نشان می‌دهد اگرچه در مقطعی این مساله در بازار تعدیل شد، اما همچنان کمبود برخی از انواع روغن در بازار مشهود است.

موضوع تا جایی شور شده که کمبود روغن در شهرستان نهاوند که خود دارنده یک کارخانه تولید روغن نباتی است نیز مشاهده شده است.

بررسی خبرنگار بازار از وضعیت تولید در این کارخانه نشان دهنده آن است که خط تولید برقرار است اما اینکه چرا شاهد کمبود روغن در بازار هستیم جای سوال دارد.

سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت نهاوند در گفتگو با خبرنگار بازار عنوان کرد: روزانه بیش از ۱۲ تن روغن در بین فروشگاه ها و مغازه‌های نهاوند توزیع می‌شود.

تقی کاکاوند اظهار کرد: کارخانه روغن نگین نهاوند به عنوان تنها کارخانه استان همدان نیازهای استان‌های غربی و شهرستان‌های استان همدان را برآورده می‌کند و مشکلی در تأمین روغن وجود ندارد اما احتکار خانگی در ایجاد وضعیت فعلی دور از ذهن نیست..

کد خبر: ۷۳٬۰۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha