۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
ارائه مجوز مشاغل خانگی در ایلام الکترونیکی شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام:

ارائه مجوز مشاغل خانگی در ایلام الکترونیکی شد

ایلام - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: به منظور تسریع در انجام کار، کاهش زمان و هزینه، تامین رضایت و کرامت مردم، صدور مجوز مشاغل خانگی در استان الکترونیکی شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، شکرالله شیرخانی اظهار کرد: شفافیت و تسهیل گری در فرآیند صدور مجوزهای مشاغل خانگی از مزایای مجوزهای الکترونیکی است و این طرح در ابتدای سالجاری در استان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه مشاغل خانگی باید ساماندهی شوند، افزود: اجرای این طرح می تواند با شناسایی رسته های مزیت دار و هدایت تسهیلات به این سمت و سو، موجب تقویت تولید شود و رونق ملی را فراهم آورد.

شیرخانی یادآور شد: اتصال به بازار مهم ترین ویژگی طرح نوین توسعه مشاغل خانگی و نویدبخش برندسازی محصولاتی است که در استان ایلام تولید می‌شد و تاکنون به نام استان‌های دیگر به فروش می‌رفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام با اشاره به اینکه امکان پرداخت تسهیلات بر اساس رسته فعالیت های مشاغل خانگی موجود در سایت میسر می‌شود، گفت: متقاضیان تسهیلات مشاغل خانگی از طریق پشتیبان و مستقل می توانند اقدام به دریافت تسهیلات کنند.

وی یادآور شد: همچنین امسال  برای صدور مجوز مشاغل خانگی به صورت ۱۰۰ درصد الکترونیکی برنامه ریزی شد و هم اکنون صدور مجوز بدون مراجعه حضوری و کل فرآیند صدور مجوز مشاغل خانگی به‌طور کامل الکترونیکی شده است.

کد خبر: ۷٬۳۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha