۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
چهار واحد تولیدی مواد شوینده در زنجان فعال است
استاندار زنجان:

چهار واحد تولیدی مواد شوینده در زنجان فعال است

زنجان - استاندار زنجان با بیان اینکه چهار واحد تولیدی مواد شوینده در استان فعال است، گفت: تعداد شیفت این واحدها در استان بیشتر و خط تولیدات را تغییر دادیم.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از واحد تولیدی مواد شوینده در محل شهرک صنعتی زنجان در جمع خبرنگاران گفت: استان در بحث مقابله و پیشگیری از کرو نا اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه اگر مورد مشکوکی از بیماری  ویروس کرونا در زنجان باشد قرنطینه‌هایی به این موضوع اختصاص یافته، اظهار کرد: این افراد ۱۴ روز قرنطینه و درمان می‌شوند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه چهار واحد تولیدی مواد شوینده در استان فعال است، گفت:  تعداد شیفت این واحدها در استان بیشتر شده و خط تولیدات را تغییر دادیم.

حقیقی با بیان اینکه ما از نظر مواد ضدعفونی کننده مشکلی نداریم و به وفور این مواد برای مردم در دسترس است، ابراز کرد: خوشبختانه تمهیداتی اندیشیده شده که مردم بتوانند به راحتی مواد شوینده و ماسک تامین کنند.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و نظامی همه در آماده باش هستند و مشکلی در این خصوص نداریم، تصریح کرد: همکاری دستگاه‌ها در خصوص ضدعفونی کردن معابر شهری و شلوغ استان در کاهش شیوع این بیماری بسیار موثر است.

کد خبر: ۷٬۲۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha