۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
۵۱ طرح عمرانی برق رسانی استان سمنان افتتاح شد
معاون شرکت توزیع برق استان سمنان:

۵۱ طرح عمرانی برق رسانی استان سمنان افتتاح شد

سمنان- علی‌اصغری، معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق سمنان با بیان اینکه ۵۱ طرح عمرانی برق رسانی استان افتتاح شد، گفت: ۴۷۳ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال اعتبار برای این طرح‌ها هزینه شده است.

رضا علی‌اصغری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در دهه فجر سال جاری ۵۱ طرح عمرانی برق رسانی استان سمنان افتتاح شده است، تاکید کرد: این طرح ها در هشت شهرستان استان با هدف ارتقای برق رسانی به مردم و مشترکان خانگی و صنعتی اجرا و به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه این طرح ها دارای پراکندگی خوبی در سطح شهرستان های استان و در بخش خدمات برق رسانی داشته است، ابراز کرد: ۴۷۳ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال  اعتبار برای این طرح ها هزینه شده است.

معاون شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه نصب ۲۸۱ ایستگاه توزیع برق با قدرت ۴۰ مگاوات آمپر از جمله اقدامات شرکت برق در یک سال اخیر است، تاکید کرد: از بهمن ماه سال قبل تا دهه فجر امسال نصب دو هزار و ۱۲۲ دستگاه سرچراغ روشنایی معابر صورت گرفته است.

علی اصغری برقراری ۱۰۵ انشعاب برق ویژه اشتراک های چاه آب کشاورزی را از دیگر اقدامات یکسال اخیر توزیع برق استان سمنان دانست و ابراز کرد: نصب ۲۸۱ ایستگاه توزیع برق با قدرت ۴۰ مگاوات آمپر به همت تکنسین های بومی استان از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

وی احداث ۱۸۶ هزار متر شبکه فشارمتوسط و فشارضعیف هوایی و زمینی را از دیگر اقدامات یک سال اخیر شرکت توزیع برق استان سمنان دانست.

کد خبر: ۷۲٬۸۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha