۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
۲ هزار شغل در زنجان احیا شد
استاندار زنجان:

۲ هزار شغل در زنجان احیا شد

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه از سال ۹۷ تاکنون ۶۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در استان وارد چرخه تولید شده است، گفت: با احیای این تعداد واحد تولیدی برای بیش از دو هزار نفر اشتغال ایجاد شده است. 

به گزارش خبرنگار بازار،فتح الله حقیقی صبح دوشنبه در جلسه شورای اداری زنجان در محل استانداری با بیان اینکه از سال ۹۷  تاکنون ۶۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در استان وارد چرخه تولید شده است، گفت: با احیای این تعداد واحد تولیدی برای بیش از دو هزار نفر اشتغال ایجاد شده است. 

وی اظهار کرد: طی سالجاری با ورود دستگاه قضایی و با حمایت های انجام شده مشکل شرکت ایران ترانسفو و نخ تایر صبا حل شد. 

استاندار زنجان گفت: طی سالجاری هم با حمایت های لازم  انجام شده ۱۰ واحد تولیدی تعطیل وارد چرخه تولید شده است. 

حقیقی با بیان اینکه با وجود بیماری کرونا واحدهای تولیدی و صنعتی استان مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتند،تاکید کرد: با وجود این بیماری منحوس در سالجاری واحد تولیدی و صنعتی در استان تعطیل نشده و نیروی کار خود را هم تعدیل نکردند. 

وی به وضعیت صادرات استان اشاره کرد و افزود: هدف‌گذاری صادراتی استان در سال‌جاری به میزان ۲۱۸ میلیون دلار بود که طی ۱۰ ماهه امسال میزان صادرات استان به ۲۰۴ میلیون دلار رسیده است و تا پایان سال به بیش از ۲۵۰ میلیون دلار می رسد. 

استاندار زنجان ابراز داشت: طی دهه‌فجر امسال ۵۶۰ واحد روستایی نیز برای محرومان افتتاح می شود. 

حقیقی با بیان اینکه برای چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی در استان زنجان سند مالکیت صادر شده است،تصریح کرد: این میزان بیش از دو برابر هدف‌گذاری است. 

وی افزود: در دهه فجر امسال ۷۹۱ پروژه به ارزش ۹,۹۵۱ میلیارد تومان در استان افتتاح و به بهره برداری می رسد و برای دو هزار و ۷۶۱ نفر هم در بخش های مختلف اشتغال ایجاد می شود. 

کد خبر: ۷۲٬۸۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha