۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
آزادسازی ۲۴ هکتار از اراضی ملی پایتخت به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد

آزادسازی ۲۴ هکتار از اراضی ملی پایتخت به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال

محبت خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از رفع تصرف اراضی ملی شهرستان دماوند در هفت پلاک اصلی در دی‌ماه امسال خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت‌خواه مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران با اشاره به اقدامات انجام گرفته در بحث رفع تصرف اراضی ملی در این اداره کل اظهار داشت: ‌قریب به ۲۴ هکتار از اراضی ملی و دولتی شهرستان دماوند با حکم دادستانی در دیماه امسال رفع تصرف شده است که ارزش ریالی این آزادسازی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال برآورد می شود.

وی در خصوص جزئیات این آزادسازی به پلاک‌های اصلی دماوند ۷۱(مهک)، ۱۳ (سادات محله)، ۸۰ (کالدشت)، ۵۳ (گندک)، ۷۲ (وادلان)، ۲ (سرهار) و ۱۰ (مهرآباد) اشاره کرد و گفت: پلاک‌های ذکر شده از بهترین و مرغوب‌ترین پلاک‌های زمین در شهرستان دماوند به ویژه در شرق استان تهران است.

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران با اشاره به برنامه‌ریزی‌های این اداره کل در حفظ اموال دولتی و بیت المال در نوروز ۱۴۰۰ اظهار داشت: رفع تصرف اراضی دولتی به خصوصدر شرق تهران را باید حاصل کار تجمیعی یگان حفاظت اراضی و حوزه املاک و حقوقی اداره کل، نیروهای انتظامی، دادستانی و دادستانی شهرستان دماوند دانست.

کد خبر: ۷۲٬۸۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha