۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲
لغو نمایشگاه‌های فروش بهاره در گلستان/ میوه شب عید تأمین شد
رئیس صنعت، معدن و تجارت گلستان خبر داد:

لغو نمایشگاه‌های فروش بهاره در گلستان/ میوه شب عید تأمین شد

گرگان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از لغو نمایشگاه‌های فروش بهاره استان با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: میوه شب عید مردم استان تأمین شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین طلوعیان شامگاه شنبه در هجدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان اظهار کرد: با عنایت به تاکیدات ستاد مقابله با ویروس کرونا و با هدف پیشگیری از شیوع این ویروس، نمایشگاههای فروش بهاره استان که پیش از این قرار بود در شهرستانهای گرگان و گنبد برگزار شود، لغو شد.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده و صدور مجوزهای لازم هم اکنون چهار واحد تولیدی استان در سه شیفت کاری با ظرفیت مناسب مشغول تولید مواد ضدعفونی کننده هستند و یقینا طی روزهای آتی مشکل کمبود این مواد در بازار استان مرتفع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از آغاز فعالیت یک واحد تولیدی ماسک در روزهای اخیر خبر داد و تصریح کرد: هم‌اکنون این واحد تولیدی با ظرفیت ۴۰ هزار ماسک در شهرک صنعتی آق قلا مشغول فعالیت است.

وی ادامه داد: همچنین مجوز یک واحد تولید ماسک دیگر در استان صادر شده که پیگیر راه اندازی آن هستیم و با راه اندازی این واحد علاوه بر رفع مشکل کمبود ماسک در استان، قابلیت صادرات ماسک به سایر استان‌ها فراهم می‌شود.

طلوعیان با اشاره به اینکه میوه شب عید مورد نیاز مردم استان تامین شده است، خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده ۶۰۰ تن پرتقال و ۴۰۰ تن سیب درختی جهت تنظیم بازار شب عید تامین شده و در روزهای پایانی سال توزیع می‌شود.

کد خبر: ۷٬۲۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha