۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
اجرای پروژه آبرسانی به شرق مازندران تسریع شود
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس:

اجرای پروژه آبرسانی به شرق مازندران تسریع شود

بهشهر- شریعتی، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس قطع مکرر برق را سبب آسیب فراوان به کسب و کار واحدهای تولیدی دانست و گفت: همچنین تسریع در آبرسانی شرق استان ضرورت دارد.

غلامرضا شریعتی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه قطع مکرر برق در هفته های اخیر موجب خسارت فراوان به تولیدکنندگان و صنایع شده است، خواستار جبران خسارت ها شد و گفت: صنایع و تولید در این بین متضرر شدند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه راه و شهرسازی اظهار داشت: مردم مناطق کوهستانی حوزه های انتخابیه در حوزه راه با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند و باید به مطالبات آنان توجه کرد.

وی با بیان اینکه شرق مازندران قطب عمده تولیدات کشاورزی است، یادآور شد: در زمینه مکانیزاسیون باید توجه ویژه ای برای توسعه کشاورزی در منطقه صورت گیرد و امیدواریم متولیان امر ندای مظلومیت مردم منطقه را بشنوند.

شریعتی نبود آب آشامیدنی سالم را از دیگر مشکلات و چالش های مردم شرق استان بیان کرد و گفت: تسریع در عملیات آبرسانی شرق استان مطالبه جدی مردم منطقه است و باید اعتبار لازم در این زمینه تخصیص داده شود.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس همچنین بر لزوم اهمیت حفظ سرمایه های ملی و حفاظت از میانکال تاکید کرد و گفت: توانمندسازی نظام اداری و پرسنلی حفاظت محیط زیست از دیگر دغدغه ها است.

کد خبر: ۷۲٬۶۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha