۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
ارزش یک تن صادرات زنجان یک هزار و ۷۶۱ دلار است
استاندار زنجان:

ارزش یک تن صادرات زنجان یک هزار و ۷۶۱ دلار است

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه ارزش یک تن صادرات استان زنجان  یک هزار و ۷۶۱ دلار است، گفت: واردات استان زنجان کاملا خام است.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی که با حضور ویدئوکنفرانسی انجام شد،گفت: اجرای برخی طرح های بزرگ در حوزه کشاورزی و دامداری از جمله واحد پرورش دام سبک ۶۰ هزار رأسی در استان با حجم سرمایه گذاری یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان گامی در جهت ایجاد چرخه کامل پرورش و تولید گوشت است.

وی اظهار کرد: فاز نخست این طرح با هزینه ۳۵۰ میلیارد تومان بالای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در اردیبهشت سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و با فعال شدن این واحد استان به سایر استانها هم گوشت قرمز صادر می کند. 

استاندار زنجان با بیان اینکه ارزش یک تن صادرات استان زنجان یک هزار و ۷۶۱ دلار است، گفت: ارزش یک تن صادرات در کشور ۴۰۳ دلار است. 

حقیقی تاکید کرد: واردات استان زنجان کاملا خام است و یک تن واردات استان ۹۹۴ دلار و میانگین کشوری یک هزار و ۲۳۸ دلار است.

وی به تولید ۴۳۰ هزار تن گندم طی سال زراعی جاری در استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: ظرفیت سیلوهای استان بالغ بر ۶۰۰ هزار تن است. 

استاندار زنجان تاکید کرد: استان زنجان در اجرای طرح کاداستر اراضی رتبه برتر کشوری را دارد. 

حقیقی با بیان اینکه تا کنون برای ۴۴۰ هزار هکتار از اراضی استان قرارداد اجرای کاداستر بسته شده است، گفت: این طرح در ۲۹۰ هزار هکتار اجرایی شده است.

وی افزود: طرح کاداستر برای ۲۵۰ هکتار دیگر رای نهایی در سازمان نقشه برداری در حال صادر شدن است.

کد خبر: ۷۲٬۶۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha