۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
اختصاص سالانه ۴۷ هزار میلیارد تومان به انتقال آب از خلیج‌فارس/ خط دوم پروژه کلید می خورد
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

اختصاص سالانه ۴۷ هزار میلیارد تومان به انتقال آب از خلیج‌فارس/ خط دوم پروژه کلید می خورد

کرمان- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از اختصاص سالانه ۴۷ هزار میلیارد تومان برای انتقال آب از خلیج‌فارس خبر داد و گفت: مرحله دوم انتقال آب از خلیج فارس ظرف چند روز آینده کلید می‌خورد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی در مراسم تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی که به صورت ارتباط ویدئوکنفرانس با حضور رئیس‌جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: بخش کشاورزی استان کرمان در کشور جایگاه ویژه‌ای دارد اما باید متوسط تولید محصولات استان افزایش پیدا کند و فاصله بین بهره‌برداری که بیشترین تولید در را هکتار دارد با کمترین تولیدکننده کاهش پیدا کند.

وی تصریح کرد: همه ساله در مجلس شورای اسلامی به صورت مستمر حمایت‌هایی در حوزه‌های مختلف کشاورزی انجام دادیم و توجه ویژه‌ای در بخش آب کشاورزی داشتیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مرحله دوم انتقال آب از خلیج فارس ظرف چند روز آینده کلید می‌خورد، گفت: خط دوم و سوم این پروژه به خراسان جنوبی می‌رود.

وی افزود: سالانه ۴۷ هزار میلیارد تومان اعتبار برای این مهم در نظر گرفته شده و زیرساخت‌های تامین آب اتفاقات خوبی در استان کرمان رقم می‌زند.

گفتنی است در پایان این مراسم از کشاورزان نمونه در بخش تولید محصولات کشاورزی با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

کد خبر: ۷۲٬۶۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha