۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
 ۳۴ میلیارد تومان آورده مسکن ملی در مازندران واریز شد
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

۳۴ میلیارد تومان آورده مسکن ملی در مازندران واریز شد

ساری- نظری، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران میزان آورده مالی متقاضیان ثبت نام مسکن ملی در مازندران را ۳۴ میلیارد تومان اعلام کرد.

محمدنظری در گفتگو با خبرنگار بازار میزان آورده متقاضیان برای مسکن ملی را در استان ۳۴ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: این اعتبار در اختیار بانک مسکن قرار دارد و در زمان کوتاه این پروژه ها باید تکمیل شود.

وی با اظهار اینکه تا پایان دولت پروژه های آغاز شده مسکن ملی باید به سرانجام برسد، افزود: باید موانع فرا روی اجرای این پروژه ملی برطرف شود.

وی شمار متقاضیان مسکن ملی را در استان ۱۰ هزار و ۴۵۰ نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون کمتر از ۱۰ درصد به تعداد ۸۵۲ نفر نسبت به واریز آورده ۴۰ میلیون تومانی برای شروع مسکن ملی اقدام کرده اند.

نظری با اظهار اینکه از بین ثبت نام کنندگان دو هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند، از متقاضیان خواست تا هرچه زودتر نسبت به واریز آورده مالی اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در بخشی از سخنانش با اشاره به نیمه کاره ماندن سه هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر در استان گفت: این واحدها تا پایان دولت به متقاضیان واگذار می شود.

وی نداشتن برخی زیرساخت ها و کمبود اعتبار را از مهمترین مشکلات فرا روی اعلام کرد و گفت: قرار شد با همت دستگاه های اجرایی این طرح ها تکمیل شود.

کد خبر: ۷۲٬۶۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha