۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
صعود بیت کوین به کانال ۴۰ هزار دلار| رکوردشکنی اتریوم همچنان ادامه دارد

صعود بیت کوین به کانال ۴۰ هزار دلار| رکوردشکنی اتریوم همچنان ادامه دارد

از لحاظ تکنیکال، بیت کوین برای این که بتواند رکوردشکنی‌های خود را از سر گرفته و سطوح قیمتی جدید را تجربه کند، باید سطوح مقاومتی ۴۰.۷۳۵ دلار و ۴۲ هزار دلار را پشت سر بگذارد.

به گزارش بازار به نقل از رمزارز نیوز، در تاریخ ۶ فوریه، بیت کوین (BTC) توانست بعد از مدت‌ها دوباره کانال ۴۰ هزار دلار را پس بگیرد. این ارز دیجیتال در حال حاضر با قیمت ۴۰، ۳۰۴ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۷.۷ درصد و طی هفته گذشته، بیش از ۱۶ درصد رشد داشته است.

از لحاظ تکنیکال، بیت کوین برای این که بتواند رکوردشکنی‌های خود را از سر گرفته و سطوح قیمتی جدید را تجربه کند، باید سطوح مقاومتی ۴۰، ۷۳۵ دلار و ۴۲ هزار دلار را پشت سر بگذارد. در غیر این صورت، اگر روند قیمت بیت کوین دوباره نزولی شود، سطوح حمایتی ۳۶ هزار دلار، ۳۵، ۱۴۰ دلار و ۳۴ هزار دلار می‌توانند کمک‌کننده باشند.

اتریوم دوباره رکورد زد!
همزمان با صعود قیمت بیت کوین، ارز دیجیتال اتریوم (ETH) نیز با ثبت بالاترین قیمت خود در طول تاریخ، یعنی ۱، ۷۷۳ دلار دوباره رکورد زد. داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت اتریوم در حال حاضر برابر با ۱، ۶۸۷ دلار است که نسبت به ۲۴ ساعته، ۱٫۸ درصد و طی هفته گذشته، بیش از ۲۶ درصد رشد داشته است.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است معاملات آتی اتریوم در بورس کالای شیکاگو (CME) از تاریخ ۹ فوریه آغاز شوند. به همین دلیل، بسیاری از تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که قیمت آلت کوین برتر بازار بدون هیچ مقاومت قابل توجهی، تا ۲ هزار دلار نیز افزایش خواهد یافت.

کارمزد گَس (Gas) شبکه اتریوم نیز در این هفته افزایش چشمگیری داشت و میانگین آن در تاریخ ۳ فوریه، به بالاترین رقم خود در طول تاریخ، یعنی ۱۷٫۵ دلار رسید. این موضوع باعث شد که برخی از صرافی‌ها، سرویس‌های برداشت اتریوم و توکن‌های ERC-۲۰ را متوقف کنند.

صعود آلت کوین‌ها!
همزمان با صعود قیمت بیت کوین به کانال ۴۰ هزار دلار و رکوردشکنی‌های پی در پی اتریوم، تعدادی از آلت کوین‌های دیگر نیز طی ۲۴ ساعت گذشته، شاهد جهش قیمت‌های خود بودند.

عملکرد روزانه بازار ارزهای دیجیتال
در این میان، میکردائو (MKR) قبل از اصلاح به قیمت فعلی ۲، ۵۶۹ دلار، با یک رشد ۴۵ درصدی به بالاترین رقم خود در طول تاریخ، یعنی ۳، ۰۹۹ دلار رسید. در حالی که پروتکل دیفای زیروایکس (ZRX) نیز، با ۶۱ درصد افزایش، توانست قیمت ۱٫۹۶ دلار را ثبت کند.

در میان ۱۰ آلت کوین‌ برتر بازار نیز، کاردانو (ADA) با یک رشد ۶۲٫۵۷ درصدی طی هفته گذشته، عملکرد قابل توجهی را از خود به نمایش گذاشت. علاوه بر این، بایننس کوین (BNB) نیز توانست با دستیابی به قیمت ۷۵٫۲۹ دلار، رکورد تاریخی خود را بشکند. ارز دیجیتال BNB با ارزش بازار برابر با ۱۱٫۵۴۷ میلیارد دلار، موفق شد بیت کوین کش (BCH)، چین لینک (LINK) و لایت کوین (LTC) را پشت سر گذاشته و رتبه هفتم ارزهای دیجیتال برتر جهان از لحاظ ارزش بازار را از آن خود کند.

در حال حاضر، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال، ۱٫۱۷ تریلیون دلار و میزان تسلط بیت کوین بر بازار نیز، برابر با ۶۲٫۲۲ درصد گزارش شده است.

کد خبر: ۷۲٬۵۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha