۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
۵۱ درصد اعتبارات بودجه ای مازندران جذب شده است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:

۵۱ درصد اعتبارات بودجه ای مازندران جذب شده است

ساری- غلامی راد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران میزان تخصیص بودجه سال جاری را در استان ۵۱ درصد اعلام کرد.

مفید غلامی راد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: از هزار و ۴۹۰ میلیارد تومان اعتبارات سال جاری تاکنون  ۵۱ درصد معادل ۷۵۹ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی با عنوان اینکه فرصت زیادی برای جذب اعتبارات نداریم خواستار تسریع در جذب اعتبارات اسناد خزانه شد و گفت: امسال ۲۸ اسفندماه پایان سال مالی است و باید نسبت به جذب اعتبارات اقدام کرد.

وی گفت: باید برای جذب اعتبارات مدیریت کرد تا کسری های موجود تامین شود و با توجه به اقامتگاه های دولتی باید نسبت به فروش اموال مازاد اقدام کنیم زیرا فروش یکی از این اقامتگاه ها می تواند خرج یکسال استان را تامین کند.

غلامی بر لزوم تسریع در فروش و واگذاری اموال دولتی مازاد بیان کرد و گفت: تاکنون برخی از دستگاه ها از جمله استانداری نسبت به فروش اموال مازاد اقدام کرده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران خواستار تعیین تکلیف اموال مازاد شد و گفت: برای تامین کسری اعتباری باید نسبت به فروش اموال مازاد اقدام کرد.

همچنین احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز گفت: دستگاه های اجرایی باید نسبت به معرفی اراضی و اموال مازاد اقدام کنند و تمامی زمین های مازاد دستگاه های باید شناسایی و احصا شود.

وی با اظهار اینکه برخی دستگاه ها نظیر ارشاد و منابع طبیعی پای کار آمدند، از مدیران خواست از اختفاکاری و عدم معرفی اموال مازاد پرهیز کنند.

کد خبر: ۷۲٬۴۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha