۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
۵ محور ورودی استان بوشهر مسدود می‌شود/ چادر زدن ممنوع
استاندار بوشهر:

۵ محور ورودی استان بوشهر مسدود می‌شود/ چادر زدن ممنوع

بوشهر- استاندار بوشهر از اعمال محدودیت‌های جدید در استان خبر داد و گفت:‌ پنج محور ورودی استان بوشهر کنترل می‌شود و اجازه ورود به خودروهای غیربومی داده نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند صبح شنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: در برخی نقاط نسبت به اجرای پروتکل‌های بهداشتی کم‌کاری شده و این مسائل خطر ابتلا به کرونا را افزایش می‌دهد.

وی به تعطیلات آخر هفته جاری اشاره کرد و ادامه داد: طرح منع ورود خودروهای غیربومی به استان بوشهر از سه‌شنبه هفته جاری تا پایان هفته اجرا می‌شود و پنج محور ورودی استان بوشهر تحت کنترل خواهد بود.

گراوند با درخواست از اهالی دیگر استان‌ها برای اینکه به استان بوشهر سفر نکنند، افزود: از سه‌شنبه ۲۱ بهمن‌ماه تا جمعه ۲۴ بهمن‌ماه، محورهای ورودی استان در دشتستان، جم، عسلویه، دیلم و گناوه به روی خودروهای غیربومی بسته خواهد بود.

استاندار بوشهر خواستار جدیت شهرداری‌های استان خصوصا در مناطق ساحلی برای اجرای محدودیت‌ها شد و بیان کرد: چادر زدن ممنوع است و فرمانداران و شهرداران باید نظارت‌های لازم را در این خصوص داشته باشند.

وی با اشاره به محدود شدن ورودی‌ها و اعمال محدودیت‌های شبانه در شهرهای زرد استان اضافه کرد: هم‌اکنون شهرستان‌های بوشهر و تنگستان در وضعیت زرد هستند و هشت شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

گراوند با اشاره به اینکه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به صورت پیاده برگزار نمی‌شود افزود: به منظور حفظ سلامت مردم موافق برگزاری هیچ تجمعی نیستیم و همه ملزم به رعایت قانون در این خصوص باشند.

وی تاکید کرد:با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا همه سواحل استان بسته و مدرسه‌ها تعطیل هستند و امکان پذیرایی از مسافران در این استان وجود ندارد.

کد خبر: ۷۲٬۳۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha