۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
هتلداران کشور متحمل ۱۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت شدند
نایب رئیس جامعه هتلداران کشور:

هتلداران کشور متحمل ۱۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت شدند

همدان - شیروانی، نایب رئیس جامعه هتلداران کشور گفت: بخش گردشگری هتل ها و هتل آپارتمان های کشور در دوران شیوع ویروس کرونا متحمل خسارت ۱۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی شد.

شهرام شیروانی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه هتلداری همدان با ۱۹ باب هتل و دو آپارتمان بیشترین آسیب را از بحران شیوع کرونا متحمل شده است، گفت: بخش گردشگری هتل ها و هتل آپارتمان های کشور در دوران شیوع ویروس کرونا متحمل خسارتی قابل توجه شد.

رئیس جامعه هتل داران استان همدان گفت: این خسارت معادل ۱۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است که از این ۱۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان ضرر وارد شده تا پایان دی ماه ۴۰۰ میلیارد تومان مربوط به بخش گردشگری، اقامتی، هتل و هتل آپارتمان های استان همدان است .

وی با بیان اینکه با شیوع کرونا در استان همدان ۵۰ درصد نیروهای انسانی فعال در هتل ها و هتل آپارتمان ها بیکار شدند، گفت: امیدواریم با همراهی دولت این نیروها به کار خود برگردند.

شیروانی از زیان ۸۰ درصدی مجموعه های فعال در این بخش خبر داد و گفت: چهار ماهه پایانی سال گذشته صنعت گردشگری با رکود مواجه شده بود و چشم امید به عید نوروز داشت که شیوع کرونا این امکان را هم از مجموعه سلب کرد.

کد خبر: ۷۲٬۳۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha