۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
رکوردشکنی آلت کوین‌ها | بیت‌کوین در کانال ۳۸هزار دلار

رکوردشکنی آلت کوین‌ها | بیت‌کوین در کانال ۳۸هزار دلار

در حال حاضر، بیت کوین در تلاش است تا به کانال ۳۸ هزار دلار صعود کند. در زمان انتشار این خبر، این ارز دیجیتال با قیمت ۳۸ هزار دلار معامله می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از رمزارز نیوز، در تاریخ چهار فوریه، در حالی که بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) در حال تثبیت قیمت خود بودند، چندین آلت کوین و همچنین، برخی از توکن‌های دیفای رکورد جدیدی را ثبت کردند. گذشته از روند صعودی کلی که در بخش دیفای مشاهده می‌شود، به نظر می‌رسد که نظرات مثبت سرمایه‌گذاران مشهور در مورد مزایای فناوری بلاکچین و دیفای، احساسات مثبت را در سراسر این بخش افزایش داده است.

در حال حاضر، بیت کوین در تلاش است تا به کانال ۳۸ هزار دلار صعود کند. در زمان انتشار این خبر، این ارز دیجیتال با قیمت ۳۸ هزار دلار معامله می‌شود.

از لحاظ تکنیکال، بیت کوین برای به چالش کشیدن دوباره سطح ۴۰ هزار دلار، باید بر سطوح مقاومتی ۳۸ هزار دلار، ۳۸، ۸۰۰ دلار و ۳۹، ۱۹۰ دلار غلبه کند. از سوی دیگر، در صورت افت قیمت بیت کوین، این ارز دیجیتال می‌تواند بر سطوح حمایتی ۳۷ هزار دلار، ۳۶ هزار دلار و ۳۵، ۱۴۰ دلار تکیه کند.

رکوردشکنی آلت کوین‌ها و توکن‌های دیفای!
در ۲۴ ساعت گذشته، تعدادی از ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار، رشد قابل توجهی را تجربه کردند. در این میان، کاردانو (ADA) و ریپل (XRP)، به ترتیب با رشد ۱۹ و ۱۳ درصدی، پیشرو هستند. ارز دیجیتال XRP تنها چند روز پس از سقوط به ۰٫۳۴ دلار، در حال حاضر با قیمت ۰٫۴۴ دلار معامله می‌شود. از سوی دیگر، ارز دیجیتال ADA موفق به ثبت بالاترین قیمت سه ساله خود در ۰٫۵۲۵ دلار شد.

بایننس کوین (BNB) و چین لینک (LINK) نیز، رکوردهای جدیدی را در طول تاریخ خود ثبت کردند. ارز دیجیتال BNB با یک رشد ۱۲٫۷ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، در حال حاضر با قیمت ۶۰٫۲۲ دلار معامله می‌شود. در حالی که رشد تقریبا ۱۰ درصدی ارز دیجیتال LINK، آن را به ۲۶٫۸۷ دلار رساند.

علاوه بر این، ایلان ماسک (Elon Musk) مجددا با توئیت خود منجر به افزایش شدید حجم معاملات دوج کوین (DOGE) شد؛ به طوری که قیمت این ارز دیجیتال با یک رشد ۴۸ درصدی، به ۰٫۰۵۴ دلار رسید.

ارز دیجیتال یوما (UMA)، پیش از اصلاح به قیمت فعلی ۳۲٫۳۵ دلار، شاهد یک افزایش ۱۵۸ درصدی و ثبت رکورد جدید ۴۴٫۲۵ دلار بود. همچنین، توکن زیروایکس (ZRX) ۷۰ درصد رشد داشت و به بالاترین قیمت خود در سال ۲۰۲۱ میلادی، یعنی ۱٫۳۵ دلار رسید.

از سوی دیگر، چندین پلتفرم وام‌دهی دیفای، از جمله آوه (AAVE)، میکر (MKR) و کامپاند (COMP) نیز، همگی رکوردهای جدیدی را به ثبت رساندند و قیمت آنها، به ترتیب ۴۶٫۶۸، ۲۲٫۶۹ و ۳۶٫۶ درصد افزایش پیدا کرد.

صعود بازارهای سنتی!
بازارهای سنتی نیز در چهارمین روز متوالی، با رشد ارزش سهام همراه بودند. در همین راستا، سهام فناوری ای‌بی (EBAY)، ۵ درصد و پی‌پال (PYPL)، ۷ درصد رشد داشت.

علاوه بر این، شاخص‌های سهام S&P ۵۰۰، Dow و NASDAQ نیز به ترتیب با ۱٫۰۹، ۱٫۰۸ و ۱٫۲۳ درصد رشد، روز خود را با وضعیت سبز به پایان رساندند.

کد خبر: ۷۲٬۲۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha