۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۱
چرایی رد کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰/ دولت قانون تامین کالاهای اساسی را اجرا نکرد
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بازار مطرح کرد

چرایی رد کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰/ دولت قانون تامین کالاهای اساسی را اجرا نکرد

گودرزی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به راحتی از کنار قانون تامین کالاهای اساسی عبور کرد و همین رویکرد باعث شد تا مجلس با کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ مخالفت کند.

عباس گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به اجرای قانون تامین کالاهای اساسی از سوی دولت گفت: دولت این قانون - تامین کالاهای اساسی - را اجرا نکرد و تنها مبادرت به اجرای طرح خود کرده است.

وی تصریح کرد : دولت در اجرای طرح خود اشاره‌ای هم به قانون تامین کالاهای اساسی نداشته با وجود اینکه قانون مجلس، مورد تایید شورای نگهبان هم قرار گرفته بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت متاسفانه به راحتی از کنار قانون تامین کالاهای اساسی عبور کرد و گذشت و همین رویکرد باعث شد تا مجلس با کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ مخالفت کند.

این نماینده مجلس با اشاره به رد کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: مجلس در زمینه اصلاح بودجه اقدامات مناسبی انجام داد اما وقتی ما می بینیم که دولت اذعان دارد که تغییرات بودجه را اجرایی نخواهد کرد حتماً اقدامات و زحمات مجلس ابتر خواهد ماند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه یکی از اصلاحات ساختاری بودجه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی از لایحه بودجه بود، اظهار داشت: ما می‌کوشیم مبحث ارز ۴۲۰۰ تومانی  از بودجه حذف شود اما وقتی دولت اعتقادی به این مسئله نداشته باشد، هیچ تحولی رخ نخواهد داد.

کد خبر: ۷۲٬۱۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha