۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
وزیر اقتصاد وعده داد سرمایه های مردم در بورس باز می گردد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بازار:

وزیر اقتصاد وعده داد سرمایه های مردم در بورس باز می گردد

سید غنی نظری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزیر اقتصاد و امور دارایی پیرامون شرایط نابسامان بازار بورس قول دادند تا تدبیری در بازار سرمایه به کار گرفته شود که سرمایه‌های مردم از بین نرود.

سید غنی نظری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به شرایط فعلی بازار سرمایه در کشور گفت: وزیر اقتصاد و امور دارایی پیرامون شرایط نابسامان بازار بورس قول دادند تا تدبیری در بازار سرمایه به کار گرفته شود که سرمایه‌های مردم از بین نرود.

وی  تأکید کرد: وزیر اقتصاد در جلسات کمیسیون اقتصادی  این قول را مطرح کرد و البته این کمیسیون پیگیر اوضاع نابسامان بازار بورس خواهد بود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: به اعتقاد بنده اگر حقوقی های بازار سرمایه همکاری لازم را داشته باشند وضعیت بازار سرمایه مناسب خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تقاضای جمعی از نمایندگان مجلس جهت استیضاح وزیر اقتصاد تصریح کرد: به اعتقاد بنده در حال حاضر فرصت و زمان استیضاح  وجود ندارد.

این نماینده مجلس اظهارداشت: حتی اگر ما امروز اقدام به استیضاح وزیر اقتصاد کردیم به نظر نمی‌رسد فرد جایگزین بتواند در چهار ماه آینده اقدامات رو به جلویی انجام دهد.

کد خبر: ۷۲٬۱۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha