۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
زنجان در بهبود فضای کسب و کار رتبه ۳ کشوری را دارد
استاندار زنجان:

زنجان در بهبود فضای کسب و کار رتبه ۳ کشوری را دارد

زنجان- استاندار زنجان گفت: این استان در بهبود فضای کسب و کار و نرخ مشارکت اقتصادی رتبه‌های سوم و چهارم کشوری را دارد. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر پنجشنبه در آیین بهره براداری از پنج واحد بزرگ تولیدی و صنعتی زنجان که با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهوری برگزار شد، گفت:  پنج طرح صنعتی با سرمایه گذاری هفت هزار میلیارد تومان امروز به بهره برداری رسید. 

وی اظهار کرد: عملیات طراحی و احداث  دو واحد از این پنج واحد از سال ۹۷ و ۹۸ آغاز شد و اکنون به سرانجام رسید و سه طرح دیگر هم تا سال ۹۷ فقط ۳۰ درصد پیشرفت داشت که عمده عملیات اجرایی آنها در دو سال گذشته انجام شده است. 

استاندار زنجان به حل مشکل شرکت ایران ترانسفو و نخ تایر صبا اشاره کرد و گفت: طی سه سال گذشته ۶۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در استان احیا شده است. 

حقیقی ابراز کرد: طی دو سال گذشته نقشه راهی با تکیه بر گفت وگو با بخش خصوصی، ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تهیه شد. 

وی گفت: زنجان در بهبود فضای کسب و کار و نرخ مشارکت اقتصادی رتبه های سوم و چهارم کشوری را دارد. 

استاندار زنجان تعداد بیمه شدگان اجباری در استان طی آذر سال گذشته را ۱۱۰ هزار و ۹۸۳ نفر اعلام کرد و گفت: این رقم در آذرماه امسال به ۱۱۶ هزار و ۴۲۷ نفر رسیده است. 

حقیقی ابراز داشت: تعداد مستمری بگیران بیمه بیکاری نیز در استان از تعداد سه هزار و ۲۱۷ نفر در آذر سال گذشته به دو  هزار و ۸۳۰ نفر در آذرماه امسال کاهش پیدا کرده است. 

کد خبر: ۷۲٬۱۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha