۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
وضعیت بودجه کنونی نوعی بازگشت به عقب است
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

وضعیت بودجه کنونی نوعی بازگشت به عقب است

ساری- بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با تاکید براصلاح ساختار بودجه گفت:این مسئله دلیل رد شدن کلیات بودجه ۱۴۰۰ بوده زیرا بودجه کنونی نوعی بازگشت به عقب بوده است.

علی بابایی در حاشیه نشست با نمایندگان صندوق توسعه فناوری کشور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به دلایل رد شدن کلیات بودجه سال ۱۴۰۰اصلاح ساختار بودجه را امری مهم دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب طی سال های اخیر تاکید زیادی بر مسئله اقتصاد مقاومتی و عدم اتکای بودجه به نفت داشته اند.

وی با تاکید براینکه ساختار بودجه در کشور باید اصلاح شود، گفت: باید به دنبال ظرفیت های درونی کشور و اقتصاد مقاومتی برویم زیرا در استان ها از جمله مازندران ظرفیت های فراوان و زیادی در این بخش وجود دارد.

این نماینده مجلس یادآور شد: اگر بتوانیم ظرفیت های بالقوه و بالفعل کشور را استخراج و شناسایی و احیا کنیم می توان به اهداف اقتصاد مقاومتی دست یابیم.

وی ادامه داد: بودجه کنونی کشور در واقع بازگشت به عقب و متکی به فروش نفت است، یعنی آنکه دو میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت خام را بفروشیم تا بتوانیم درآمد کسب کنیم که اشتباه است.

بابایی با اظهار اینکه مازندران ظرفیت های زیادی از جمله آبزی پروری دارد، گفت: بزرگترین پالایشگاه مازندران در واقع آبزی پروری و بهره برداری از ظرفیت شیلاتی و دریایی است و علاوه براینکه برای تقویت صنایع پایین دستی باید برنامه ریزی و کار کنیم.

کد خبر: ۷۲٬۱۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha