۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
رسوب کالا در گمرک قزوین مطلوب نیست
استاندار قزوین:

رسوب کالا در گمرک قزوین مطلوب نیست

قزوین- استاندار قزوین گفت: باید کاری کنیم که حتی یک روز هم رسوب کالا در گمرک استان نداشته باشیم زیرا این کار به اقتصاد کشور آسیب می زند.

به گزارش خبرنگار بازار، هدایت الله جمالی پور در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که روز پنجشنبه در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دهه فجر فرصت مغتنمی است تا ضمن بررسی عمیق در گذشته و حال ببینیم به کجا رسیدیم.

وی در خصوص ضرورت حمایت از تولید اظهار داشت: عزت کشور و امنیت ما در گرو حمایت از تولید است و همه مدیران باید در این مسیر جدی باشند و از  تولیدکننده با جدیت حمایت کنند.

جمالی پور بیان کرد: همه تصمیمات ما در استان باید در مسیر حمایت از تولید و اشتغال و کارآفرینی باشد تا بر مشکلات غلبه کنیم.

استاندار قزوین در خصوص کاهش زمان ترخیص کالا در گمرک هم گفت: باید کاری کنیم که حتی یک روز هم رسوب کالا در گمرک نداشته باشیم زیرا این کار به اقتصاد کشور آسیب می زند.

وی افزود: در مباحث اقتصادی باید مدیران ذیربط و کارشناس موضوع در جلسات حضور داشته باشند تا مباحث کارشناسانه بررسی و مطرح شود.

استاندار قزوین در خصوص پیشنهاد راه اندازی کنسول گری افتخاری قزاقستان در قزوین هم گفت: این کار ضوابط خاصی دارد و اگر حجم مبادلات اقتصادی قزوین و قزاقستان در حدی هست که بتوانیم یک کنسولگری دیگر ایجاد کنیم و این کار به توسعه روابط کمک کند حرکت ارزشمندی است و ما استقبال می کنیم اما باید دنبال راهکار اصولی باشیم.

وی گفت: نماینده وزارت امور خارجه در استان موضوع را بررسی کنند و حجم مبادلات و ظرفیت بین المللی قزوین و قزاقستان مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر: ۷۲٬۰۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha