۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
۱۵۶ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در زنجان انجام شده است
استاندار زنجان:

۱۵۶ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در زنجان انجام شده است

زنجان- حقیقی، استاندار زنجان به سرمایه گذاری خارجی در استان اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته بیش از ۱۵۶ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی انجام شده است.

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار به سرمایه گذاری خارجی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته بیش از ۱۵۶ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در استان انجام شده است.   

وی با بیان اینکه ۱۸ درصد سرمایه گذاری خارجی کشور را استان زنجان به خود اختصاص داده است،اظهار کرد: این استان رتبه اول کشوری در جذب سرمایه گذاری خارجی را به خود اختصاص داده است. 

استاندار زنجان گفت: در ۹ ماه سالجاری بیش از ۶۰ میلیون دلار مصوبه جدید سرمایه گذاری خارجی در استان زنجان بوده است. 

حقیقی تاکید کرد: طی چند سال اخیر جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان زنجان خوب بوده و تا پایان سال جذب سرمایه گذار به استان افزایش خواهد یافت. 

وی افزود: با استقرار پنجره واحد سرمایه گذاری به صورت الکترونیکی روند اجرای کارهای سرمایه گذاری تسریع شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه با فعال شدن پنجره واحد سرمایه گذاری در روند اجرای کارهای سرمایه گذاری شفافیت ایجاد شده و کارها با برنامه جلو می رود،ابراز داشت: هزینه مبادراتی سرمایه گذاران کاهش یافته و زمان رسیدگی دستگاه‌های اجرایی هم مشخص شده و کارها انجام می شود. 

حقیقی ابراز داشت: زنجان به‌ عنوان استان پایلوت در اجرای طرح پنجره واحد سرمایه‌گذاری بوده و مجوزهای سرمایه‌گذاری در بازه زمانی یک روز در استان صادر می‌شود.

کد خبر: ۷۲٬۰۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha