۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
شناسایی ۱۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی در گلستان
معاون اقتصادی اطلاعات گلستان خبرداد:

شناسایی ۱۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی در گلستان

گرگان- معاون اقتصادی اداره کل اطلاعات استان گلستان گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی توسط دستگاه اطلاعات در گلستان شناسایی شده است.

به گزارش بازار، کیا صبح چهارشنبه در جلسه استانی شورای پیشگیری از وقوع جرم اظهارکرد:  ۱۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی توسط دستگاه اطلاعات در گلستان شناسایی شده است.

وی یکی از چالش های استان را تصادف ساختگی در بیمه ها برشمرد و گفت: افرادی که در این زمینه فعالیت داشتند شناسایی و با آن ها برخورد شده است.

کیا همچنین از ممانعت این اداره کل برای انتصاب ۲۷ کاندیدای منصب مدیریت در اداره های استان خبرداد و اظهار کرد: برخی افراد تنها به اداره دعوت و به آنها تذکر داده می شود.

معاون اقتصادی اداره کل اطلاعات استان گلستان از تلاش دستگاه اطلاعات برای شناسایی سرمایه گذاران غیرموجه خبرداد و گفت: یک فرد اخیرا با پنج میلیون تومان موجودی حساب مدعی سرمایه گذاری هزاران میلیاردی بود که شناسایی شد.

کیا بیان کرد: از دیگر اقدامات ما پیشگیری از ورود سرمایه گذاران غیرموجه به استان بوده که در مورد اخیر (روز گذشته) یک فرد که مدعی سرمایه گذاری هزاران میلیاردی در استان بود ولی در حساب بانکی وی تنها پنج میلیون تومان بود، شناسایی شد.

وی تصریح کرد: امسال هزاران میلیارد تومان پولشویی که ۳۰۰ نفر متهم داشت شناسایی و به حساب بیت المال بازگشت.

کد خبر: ۷۱٬۹۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha