۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
۱۰ روستای ساری از زیرساخت‌های مخابراتی محروم هستند
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

۱۰ روستای ساری از زیرساخت‌های مخابراتی محروم هستند

ساری- زارعی، نماینده مردم ساری و میاندرود گفت: ۱۰ روستای روستاهای بخش رودپی جنوبی شهرستان ساری فاقد مخابرات و اینترنت هستند.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به محرومیت برخی از روستاهای شهرستان ساری از مخابرات و اینترنت اظهار داشت: ۱۰ روستاهای بخش رودپی جنوبی ساری نظیر سیدآباد و کوهی خیل با چنین مشکلاتی روبرو هستند.

وی با اشاره به وجود ۶۰ روستا با بیش از ۳۰ هزار نفر در بخش رودپی جنوبی، اجرا نشدن طرح هادی را از دیگر روستاهای شهرستان ساری بیان کرد و گفت: تاکنون اعتباری برای اجرای طرح های در برخی روستاها درنظر گرفته نشده است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس مخابرات را دغدغه دیرینه اهالی بیان کرد و گفت: وضعیت آبرسانی در برخی از این روستاها نیز از دیگر مشکلات و دغدغه های مردم است که مسئولان باید به صورت جهادی پای کار بیایند و برای رفع نیازمندی ها تلاش کنند.

زراعی با اظهار اینکه در روستاها باید امکانات و زیرساخت ها را فراهم کرد و گفت: بسیاری از پروژه های ورزشی روستایی در شهرستان ساری سال ها نیمه کاری و معطل مانده است.

وی انتخاب پیمانکاران دارای صلاحیت را برای اجرای طرح ها و پروژه های اجرایی در مناطق روستایی لازم دانست و گفت: برای رفع موانع و کمبودهای مربوط به پروژه های روستایی باید بودجه های مورد نیاز تخصیص داده شود.

کد خبر: ۷۱٬۸۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha