۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
تولید دستگاه‌های عیب یابی با بالاترین سرعت پروگرام در دنیا
مدیر مهندسی یک شرکت تولیدکننده دستگاه عیب یاب در گفتگو با بازار خبر داد

تولید دستگاه‌های عیب یابی با بالاترین سرعت پروگرام در دنیا

یساری، مدیر مهندسی یک شرکت تولیدکننده دستگاه عیب یاب گفت: اولین پروگرام های با آی سی سرعت بالا را طراحی و تولید کرده و به سمت تولید دستگاه‌های عیب یابی حرکت کرده که بالاترین سرعت پروگرام در دنیا را دارد.

بازار؛ گروه خودرو: عیب‌یابی و تشخیص درست ایراد فنی یکی از مهم‌ترین عوامل فرآیند پروسه تعمیرات خودرو محسوب می‌شود. این فرآیند نیازمند داشتن دانش و ابزارهای مخصوص به روز جهت تسهیل در تشخیص ایراد فنی است. هرچه خودروها هوشمندتر می‌شوند، فرآیند عیب یابی و تعمیرات نیز پیچیده می‌شود. یکی از مشکلاتی که در زمینه عیب یابی وجود دارد، سرعت پایین پردازش اطلاعات توسط دستگاه دیاگ است، معضلی که اغلب تعمیرکاران سطح شهر با آن مواجه هستند.

در همین رابطه در حاشیه برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو خبرنگار بازار به سراغ غرفه شرکت طراحان نوین مدار رفت و «امین یساری» مدیر مهندسی این شرکت در خصوص مشکلات مذکور توضیحاتی ارائه داد که از نظر خواهیم گذارند:

شرکت طراحان نوین، اولین پروگرام های با آی سی سرعت بالا را طراحی و تولید کرده و به سمت تولید دستگاه‌های عیب یابی حرکت کرده که بالاترین سرعت پروگرام در دنیا را دارد

* یکی از مشکلاتی که در دستگاه‌های عیب یابی وجود دارد، عدم پردازش اطلاعات خودرو با سرعت مناسب است، برای حل این مشکل چه اقدامی انجام دادید؟
شرکت طراحان نوین، اولین پروگرام های با «آی سی» سرعت بالا را طراحی و تولید کرده و به سمت تولید دستگاه‌های عیب یابی حرکت کرده که بالاترین سرعت پروگرام در دنیا را دارد. از ویژگی‌های دستگاه‌های عیب یاب شرکت ما، قابلیت خواندن کیلومتر،ریمپ و چیپ کردن است.

 * یکی از مشکلاتی که در دستگاه‌های عیب یاب وجود دارد، عدم خواندن اطلاعات مربوط به آن است، شما برای حل این مشکل چه کردید؟
دستگاه های عیب یاب ما این مشکل را نداشته و با برنامه هوشمندی که برای آن طراحی شده حتی در زمان اتصال به خودرو نیاز به منبع تغذیه ندارد.

* در خودروهای بنز و ب ام و باید ای سی یو به صورت انلاین پروگرام شود، محصولات شما قابلیت این عملکرد را دارد؟
خودروهای آلمانی در زمان تعمیر نیازمند پروگرام شدن به صورت آنلاین هستند، اکثر آی سی یوهای هیوندای و کیا به صورت آفلاین در ایران پروگرام می‌شود.

* یکی از مشکلاتی که اغلب در خودروهای مجهز به گیربکس اتوماتیک رخ می‌دهد، ایجاد ضربه در زمان تعویض دنده است، عمدتا این موضوع نیز به پروگرام مربوط می‌شود، به نظر شما تعمیرکار یا دستگاه عیب یاب در این زمینه دخیل هستند؟
به صورت آفلاین اقدام به پروگرام یونیت های گیربکس اتوماتیک می‌شود، بنابراین با تطیبق موتور و گیربکس این معضل مرتفع می‌شود، مشکل تطبیق و پروگرام گاهی از سوی کاربر یا پروگرام ایجاد می شود.

کد خبر: ۷۱٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha