۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
۶۰ واحد صنعتی تعطیل در زنجان وارد چرخه تولید شده است
استاندار زنجان:

۶۰ واحد صنعتی تعطیل در زنجان وارد چرخه تولید شده است

زنجان- حقیقی، استاندار زنجان با بیان اینکه از سال ۹۷ تاکنون ۶۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در استان وارد چرخه تولید شده است، گفت: در سال ۹۷ حدود ۱۲واحد، ۹۸ حدود ۲۸ واحد و امسال هم براساس آخرین آمار ۲۰ واحد تولیدی وارد چرخه تولید شده‌اند. 

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار به فعال شدن واحدهای تولیدی تعطیل در استان زنجان تاکید کرد و گفت: در سالجاری فعال شدن این واحدها با جدیت دنبال شده است. 

وی اظهار کرد: با وجود بیماری کرونا واحدهای تولیدی و صنعتی استان تمام مشکلات را تحمل کرده و با تمام توان کار کردند و نیروی کار خود را تعدیل نکردند. 

استاندار زنجان با بیان اینکه از سال ۹۷ تاکنون ۶۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در استان زنجان وارد چرخه تولید شده است، گفت: در سال ۹۷ حدود ۱۲ واحد، ۹۸ حدود ۲۸ واحد و امسال هم براساس آخرین آمار ۲۰ واحد تولیدی به چرخه تولید وارد شده است. 

حقیقی تاکید کرد: این واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک و متوسط در استان زنجان چهار تا ۱۵ سال بود که تعطیل شده بودند. 

وی گفت: واحد تولیدی ماد بافت چندین سال بود که تعطیل شده که با همکاری دستگاه قضایی و شبکه بانکی و سایر دستگاه‌های اجرایی وارد چرخه تولید شد. 

استاندار زنجان ابراز داشت: شرکت روغن نباتی جهان، شرکت ایران ترانسفو و شرکت نخ تایرصبا هر کدام مشکلات خاص خود را داشتند که با ورود دستگاه قضایی  امروز با ظرفیت بسیار خوبی فعالیت می کنند. 

حقیقی گفت: تا پایان سال طبق برنامه ریزی انجام شده تعداد زیادی از واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل هم وارد چرخه تولید خواهند شد.

کد خبر: ۷۱٬۸۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha