۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
۲۸ طرح عمرانی و خدماتی در آذربایجان‌شرقی افتتاح شد

۲۸ طرح عمرانی و خدماتی در آذربایجان‌شرقی افتتاح شد

تبریز- در دومین روز از دهه مبارک فجر ۲۸ طرح عمرانی، آموزشی و خدماتی با ۳۴ میلیارد و ۵۷۸ میلیون تومان هزینه‌کرد در آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش بازار به نقل از استانداری آذربایجان شرقی، افتتاح مجتمع تجار و بوستان‌های محلی، آسفالت ریزی، اجرای سنگ فرش و مسیرگشایی با ۱۳ میلیارد تومان در شبستر از جمله طرح های افتتاح شده در دومین روز از دهه فجر بود.

همچنین پنج طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان خداآفرین  شامل پست هوایی و رفع افت ولتاژ و فیدرهای خطوط برق، اجرای دیوار سنگی سیل بند شهر در شهر خمارلو، آبرسانی به قشلاق‌های عشایر نشین، اجرای جدول کانیوی روستایی با مجموع سه میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان هزینه کرد در این روز به بهره برداری رسید.

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در روستای میدانجوق ملکان با هزینه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلون تومان و یک باب سالن ورزشی با هزینه بیش از سه میلیارد تومان از طرح های بهره برداری شده در این شهرستان بود.

هفت طرح عمرانی و خدماتی نیز شامل پانسیون پزشکان، آسفالت ریزی معابر شهر و جدول گذاری و نهر کشی با ۶ میلیارد تومان اعتبار در عجب شیر بهره برداری شد.

در این روز در شهرستان بستان آباد نیز مدرسه ۲ کلاسه روستایی بنیاد برکت و طرح توسعه مخابراتی با سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان  به بهره برداری رسید و در شهرستان هشترود نیز چهار واحد پانسیون پزشکی و ۱۲ طرح برق رسانی، اصلاح شبکه و نصب کنتورهای هوشمند و نگهداری ترانسفورماتورهای هوایی و روشنایی با مجموع اعتبار چهار میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان افتتاح شد.

گاز رسانی به ۲ روستا در شهرستان ورزقان با هزینه ۷۰۰ میلیون تومان و برخورداری ۵۰ خانوار دیگر طرح افتتاح شده در دومین روز از دهه فجر بود و در این روز جدول گذاری ۹ روستا و زیرسازی معابر در سه روستای شهرستان هریس نیز با هزینه ۷۷۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

همچنین طرح آبرسانی به سه روستای شهرستان هوراند با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان در روز دوم دهه فجر بهره برداری شد.

کد خبر: ۷۱٬۶۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha