۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
 مصرف روزانه روغن در مازندران به ۲۰۰ تن رسید
رئیس سازمان صمت مازندران:

مصرف روزانه روغن در مازندران به ۲۰۰ تن رسید

ساری- قوانلو، رئیس سازمان صمت مازندران با بیان اینکه میزان مصرف روغن در استان به ۲۰۰ تن در روز رسید، گفت: مشکلی از نظر توزیع این کالا نداریم.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به نوسانات قیمت ها در بازار اظهار داشت: تمام کالاهایی که به دلار ارتباط دارد، قیمتشان پایین خواهد آمد و ثبات پیدا می کند.

وی با اظهار اینکه براساس اسناد با متخلفان و گرانفروشان برخورد می شود، گفت: با کاهش قیمت دلار، پیش بینی می شود شاهد ثبات در بازار و اجناس در استان باشیم.

قوانلو درباره کمبود روغن در استان گفت: میانگین مصرف روغن استان ۲۰۰ تن در روز بوده که ۱۱۰ تن مصرف خانوار و بقیه مصرف صنعتی و صنف است.

رئیس سازمان صمت مازندران یادآور شد: در سه ماه اخیر بیش از ۱۲ هزار تن روغن در بازار توزیع کردیم که هنوز بازار اشباع نشده و دلیل آن احتکار خانگی است.

وی با اظهار اینکه در حال حاضر میزان خرید روغن توسط مردم کاهش یافته است، افزود: امیدواریم شاهد ثبات بازار روغن باشیم و در حال حاضر مشکلی از نظر توزیع روغن نداریم.

رئیس سازمان صمت مازندران با عنوان اینکه در حال حاضر ۴۵۰ هزار تن روغن در انبارهای کشور وجود دارد، افزود: به تبع آن برای توزیع این کالا در استان محدودیتی نداریم.

کد خبر: ۷۱٬۵۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha