۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
برخورداری تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار استان همدان از نعمت برق
مدیرعامل شرکت توزیع برق همدان خبر داد:

برخورداری تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار استان همدان از نعمت برق

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از برق‌دار بودن یک هزار و ۷۱ روستا در استان همدان خبرداد و گفت: تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار استان همدان از نعمت برق برخوردار هستند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی گفت: یکی از شاخص‌های تعیین کننده وضعیت شرکت‌ها محور تلفات انرژی است که شرکت توزیع برق همدان از ۱۰.۱۸ درصد در سال گذشته به ۱۰.۰۷ درصد طی ۹ ماهه امسال رسیده که نشان دهنده کاهش نیم درصدی تلفات برق استان همدان است.

جمشیدی با بیان اینکه توانسته‌ایم شاخص‌های مربوط به خاموشی مشترکین را بهبود بخشیم، افزود: مدت زمان خاموشی‌ها در شبکه‌های فشار ضعیف از ۴۳ دقیقه به ۳۶ دقیقه برای هر مشترک، در پست‌ها از ۴۷ دقیقه به ۳۹ دقیقه برای هر مشترک و در شبکه فشار متوسط از ۳۵.۳۱ دقیقه برای هر مشترک به ۲۷.۴۹ دقیقه رسیده است.

وی ادامه داد: در مجموع نرخ خاموشی در کل تأسیسات توزیع از یک دقیقه و ۶۹ ثانیه برای هر مشترک در ۱۰ ماهه سال جاری به یک دقیقه و ۳۱ ثانیه کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اینکه در پیک تابستان امسال خاموشی نداشتیم، گفت: در پیک بار زمستان نیز با توجه به کمبود سوخت نیروگاه‌ها، با همکاری صنایع کمترین خاموشی را داشتیم اما امیدواریم با کاهش مصرف ۱۰ درصدی گاز و برق از طرف مشترکین استمرار برق را برای همگان داشته باشیم.

جمشیدی افزود: سال ۹۸ حداکثر پیک استان ۶۹۴ مگاوات بود که در سال ۹۹ این پیک به ۷۲۴.۹ مگاوات رسیده که معادل ۴.۵ درصد افزایش پیک را در شب داشته‌ایم.

کد خبر: ۷۱٬۵۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha