۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
۵۵۷ پروژه در استان قزوین افتتاح می‌شود
طی دهه فجر؛

۵۵۷ پروژه در استان قزوین افتتاح می‌شود

قزوین- استاندار قزوین گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، ۵۵۷ پروژه  عمرانی، زیربنایی، صنعتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۷۵۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در استان افتتاح می شود.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، هدایت الله جمالی پور با شرکت در ویژه برنامه «کارنامه» شبکه استانی سیمای مرکز قزوین در خصوص طرح های آماده بهره برداری در ایام الله دهه فجر گزارش داد.

وی گفت: به مناسبت دهه فجر ۵۵۷ طرح عمرانی، زیربنایی، صنعتی و کشاورزی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می شود.

جمالی پور اظهار داشت: در امور زیربنایی و عمرانی تعداد ۳۷۰ پروژه با اعتباری بالغ بر۲۴۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، در امور اقتصادی ۱۰۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و در امور فرهنگی و اجتماعی تعداد ۸۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

استاندار قزوین یادآور شد: با افتتاح این طرح ها زمینه اشتغال ۷۳۰۲ نفر در استان فراهم شده که سه هزار و ۲۲۲ نفر به صورت مستقیم و چهار هزار و ۸۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به‌کار می شوند.

وی افزود: یکی از طرح های مهم استان پروژه صنایع مس طارم با اعتباری بالغ بر  ۳۵۱ میلیارد تومان و اشتغال زایی مستقیم ۳۰۰ نفر است که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

استاندار قزوین بیان کرد: تا پایان سال ده‌ها پروژه در حوزه های صنعتی، عمرانی، شهری و طرح های آبرسانی و بخش انرژی با حضور مسئولان کشوری افتتاح می شود.

کد خبر: ۷۱٬۴۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha