۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
پرداخت ۷۰ د رصد از تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در فارس
رئیس شورای هماهنگی بانک‌های فارس اعلام کرد:

پرداخت ۷۰ د رصد از تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در فارس

شیراز- رئیس شورای هماهنگی بانک‌های فارس گفت: تاکنون بیش از ۷۰ درصد تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در استان پرداخت شده و بانک‌ها به تعهدات خود برای تسهیلات تا آخرین روز کاری سال پایبند هستند.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی بانک‌های فارس، کریم ریگی زاده گفت: پرداخت تسهیلات کرونایی در استان فارس تا هفته‌ها و روزهای پایانی سال هم ادامه دارد.

وی افزود: تا کنون بیش از ۷۰ درصد تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا پرداخت شده و بانک‌ها به تعهدات خود برای تسهیلات تا آخرین روز کاری سال پایبند هستند.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان فارس در پاسخ به این که معمولا بانک‌ها تقاضای پرداخت تهسیلات در اسفند ماه را قبول نمی‌کنند و پنجره پرداخت تهسیلات در این ماه تا اردیبهشت سال آینده بسته می‌شود، تصریح کرد: قطعاً بانک‌ها به همه تعهداتی که در سال جاری دارند عمل می‌کنند و تا روز ۲۸ اسفند ماه هم امکان پرداخت تسهیلات دارند.

ریگی زاده گفت: در خصوص درخواست‌های جدید وام که در اسفند ماه دریافت می‌شوند نه این که بانک‌ها آن‌ها را قبول نکنند بلکه معمولاً این گونه درخواست‌ها در نوبت بررسی و ارزیابی اردیبهشت ماه سال آینده قرار می‌گیرند.

کد خبر: ۷۱٬۴۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha