۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
واکسن تولید شده توسط دانشمندان ایران موفقیت‌های قابل توجهی‌ داشته است
نماینده‌ مردم میانه در مجلس

واکسن تولید شده توسط دانشمندان ایران موفقیت‌های قابل توجهی‌ داشته است

مهدی اسماعیلی نماینده‌ مردم میانه در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه کشورهای پیشرفته به تولید واکسن موثر ایران اقرار کرده و به دنبال تهیه این واکسن هستند، گفت: واکسن تولید شده توسط دانشمندان ما موفقیت‌های قابل توجهی‌ داشته است.

به گزارش بازار مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با واکسن آنلاین، با اشاره به تولید واکسن کرونای داخلی گفت: ما باید به توان و تولید داخلی خودمان متکی باشیم.

وی با بیان اینکه دنیای امروز، دنیای ناجوانمردانه‌ای است، تأکید کرد: در این شرایط ما باید به جوانان و دانشمندان داخل خودمان اعتماد کنیم لذا اگر به جوانان باور داشته باشیم، جوانان ما معجزه می‌کنند و البته، این معجزات را در گذشته دیده‌ایم.

این نماینده مجلس اظهار داشت: جوانان ما در همین ایام کرونا دست به ساخت کیت‌های کرونایی زدند در حالی که دیگران این کیت‌ها را در اختیار ما قرار نمی‌داد.

وی تأکید کرد: همین واکسنی که دانشمندان ما در حال ساخت آن هستند و موفقیت‌های قابل توجهی‌هم داشته، گویای این است که جوانان ما معجزه‌گر هستند.

این نماینده مجلس اظهارداشت:  بنابراین ما اگر نگاه به خارج داشته باشیم توان داخلی خودمان را نادیده خواهیم گرفت و همه باید متمرکز شویم و امکانات لازم را در اختیار جوانانمان بگذاریم.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث واکسن کرونا ما به موفقیت‌های خوبی رسیده ایم و این واکسن می‌تواند در زمان مناسب در دست مردم قرار بگیرد.

اسماعیلی تصریح کرد: همه مسئولین باید از تولید واکسن کرونای داخلی حمایت خوبی داشته باشند چرا که یکی از الزامات جامعه، دسترسی به واکسن کرونا است.

وی تأکید کرد: در حال حاضر کشورهای پیشرفته به تولید واکسن موثر ایران اقرار کرده و به دنبال تهیه این واکسن بیرانی هستند چرا که این واکسن نشان داده بر روی کرونای جهش یافته هم اثرگذار است.

کد خبر: ۷۱٬۳۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha