۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
فعالان اقتصادی برای تمدید کارت‌های بازرگانی خود اقدام کنند
پایان زمان تمدید اعتبار خودکار کارت‌های بازرگانی با مصوبه ستاد ملی کرونا؛

فعالان اقتصادی برای تمدید کارت‌های بازرگانی خود اقدام کنند

با پایان یافتن زمان در نظر گرفته برای تمدید خودکار اعتبار کارت‌های بازرگانی با مصوبه ستاد ملی کرونا در ۳۰ دی ماه، لازم است فعالان اقتصادی که اعتبار کارت‌شان در ماه‌های آذر و دی منقضی و با مصوبه مذکور تمدید شده بود، برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در امور تجاری جاری خود نسبت به تمدید اعتبار کارت‌ خود اقدام کنند.

به گزارش بازار به نقل از اتاق تهران، صاحبان کارت‌های بازرگانی که اعتبار کارت‌های بازرگانی آنها منقضی و سپس به طور خودکار با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، تا پایان دی‌ماه تمدید شده بود، باید هرچه سریع‌تر نسبت به تمدید اعتبار کارت‌های بازرگانی خود اقدام کنند.

معاون توسعه عضویت اتاق تهران با اعلام این خبر، افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و بنا به درخواست اتاق‌های بازرگانی تهران و ایران، در راستای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، اجرای محدودیت‌ها و جلوگیری از مراجعه حضوری صاحبان کارت‌های بازرگانی در دوره بیماری کرونا، اعتبار کارت‌های بازرگانی که تاریخ انقضای آن در بازه زمانی دو ماهه آخر آبان تا آخر دی بود، به طور خودکار تا ۳۰ دی ماه تمدید شد.

اعظم رضایی افزود: در حال حاضر کارت‌های بازرگانی که اعتبار آن‌ در این مدت به پایان رسیده و به‌واسطه مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تا پایان دی تمدید شده بود، به طور قطعی پایان یافته و با توجه به انباشت این کارت‌ها لازم است دارندگان کارت برای برای تمدید اعتبار و فعال شدن دوباره آن اقدام کنند.

به گفته وی، متقاضیان تمدید کارت بازرگانی با مراجعه به «سامانه جامع تجارت» و تکمیل مدارک خواسته شده، می‌توانند نسبت به تمدید کارت بازرگانی خود اقدام کنند. رضایی تصریح کرد که پس از ارجاع پرونده متقاضیان تمدید کارت بازرگانی از سوی سازمان توسعه تجارت ایران به اتاق بازرگانی تهران، این اتاق در اسرع وقت نسبت به صدور و تمدید کارت بازرگانی متقاضیان اقدام خواهد کرد.

معاون توسعه عضویت اتاق بازرگانی تهران اعلام کرد در صورتی که اعضا به هر دلیلی نیازی به تمدید کارت بازرگانی خود نمی‌بینند، برای استفاده از خدمات گسترده اتاق تهران و هم‌چنین حفظ سابقه عضویت برای انجام ساده‌تر امور تجارت خارجی در آینده می‌توانند کارت عضویت بگیرند.

کد خبر: ۷۱٬۲۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha