۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
بخش کشاورزی در مازندران با مشکل سوخت مواجه است
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

بخش کشاورزی در مازندران با مشکل سوخت مواجه است

ساری- زارعی، نماینده مردم ساری و میاندرود گفت: به رغم پیگیری های مکرر هنوز مشکل سوخت بخش کشاورزی در استان حل نشده است و کشاورزان دغدغه دارند.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تلفن بسیاری از روستاهای بخش مرکزی ساری چندماه قطع است، سرقت سیم و کابل را دلیل محرومیت اهالی از تلفن عنوان کرد.

وی با بیان اینکه برخی روستاهای بخش مرکزی ساری از تلفن ثابت محروم هستند، گفت:حدود شش ماه این روستاها فاقد تلفن هستند.

وی همچنین با اظهار اینکه در برخی روستاها شاهد هستیم که جاده درپی اجرای پروژه های گازرسانی کنده کاری و تخریب شده است و پس از مدتها ترمیم نمی شود، گفت: متاسفانه پیگیری برای حل این مسئله ضعیف است.

زارعی با اظهار اینکه هنوز نتوانستیم مشکلات سوخت بخش کشاورزی را حل کنیم، گفت: در آستانه فصل نشا و شالیکاری، کشاورز باید کسب و کار را رها کند و دنبال سوخت کشاورزی باشد.

این نماینده مجلس با اشاره به جلوگیری و منع صادرات مرکبات در مقطعی از سال گفت: با مراجعه به مسئولان ملی این مسئله را حل کردیم.

وی تولید و حفظ اشتغال را کار اساسی مسئولان بیان کرد و گفت: باید آمار بیکاری را احصاء کنیم و کارگروه اشتغال را مرتب برگزار کنیم.

زارعی با عنوان اینکه جای کارهای عمرانی را در شهرستان خالی می بینیم، گفت: متولیان امر باید نسبت به اجرای کارها و طرح های عمرانی دغدغه و برنامه داشته باشند.

کد خبر: ۷۱٬۲۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha