۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
۴ طرح عمرانی حوزه برق رسانی در سمنان افتتاح شد
مدیرعامل توزیع برق استان سمنان:

۴ طرح عمرانی حوزه برق رسانی در سمنان افتتاح شد

سمنان- مدیرعامل توزیع برق استان سمنان گفت: در نخستین روز از دهه مبارک فجر چهار طرح عمرانی حوزه برق رسانی شهری و روستایی در شهرستان سمنان با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد موسوی زاده ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه برنامه های دهه مبارک فجر سال جاری به میزبانی یکی از طرح های عمرانی افتتاح شده در سمنان، با بیان اینکه امروز با حضور مسئولان در شهرستان سمنان شاهد افتتاح چهار طرح عمرانی برق رسانی بودیم، بیان کرد: ۱۳۳ میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال اعتبار برای ساخت این طرح ها هزینه شده است. 

وی با بیان اینکه نصب و تجهیز وسایل برق رسانی، هوشمند سازی خط انتقال، ارتقای برق رسانی، بهسازی خط توزیع و ... در زمره بخش های طرح های عمرانی افتتاح شده در نخستین روز از ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان سمنان بوده است، افزود: اصلاح ۱۵ هزار و ۶۰۳ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط و ۴۳ دستگاه پست توزیع برق با اعتبار ۵۳ میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریال یکی از طرح های افتتاح شده در این روز با حضور استاندار سمنان و دیگر مسئولان است. 

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان با اشاره به دیگر پروژه افتتاح شده امروز در مرکز استان، تاکید کرد:پروژه احداث ۱۰ هزار و ۳۷۷ متر شبکه توزیع برق و ۲۰ دستگاه ترانس با اعتبار ۵۶ میلیارد و ۵۴۳ میلیون ریال از دیگر طرح های افتتاح شده روز نخست دهه فجر سال ۹۹ در مرکز استان سمنان بوده است. 

موسوی زاده با بیان اینکه نصب تجهیزات هوشمند سازی شبکه با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۹۶۶ میلیون ریال و طرح توسعه پنج هزار و ۹۸۷ متر شبکه روشنایی معابر و نصب ۱۸۴ دستگاه سرچراغ جدید با اعتبار پنج میلیارد ریال از دیگر طرح های افتتاح شده با حضور مسئولان در سمنان بودند. 

کد خبر: ۷۱٬۱۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha