۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
 کرونا به گردشگری بالاترین ضربه را زد/ ایجاد پتروشیمی در مازندران
استاندار مازندران:

کرونا به گردشگری بالاترین ضربه را زد/ ایجاد پتروشیمی در مازندران

ساری- استاندار مازندران گفت: کرونا به گردشگری و مجموعه های مرتبط با این بخش بیشترین خسارت را وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران در سالن استانداری مازندران با اشاره به آسیب فراوان کرونا به بخش های مختلف از جمله گردشگری اظهار داشت: مازندران از استان های برتر گردشگری در کشور است و کرونا سبب شد تا هتل ها، رستوران ها و مجموعه هایی که سبب اشتغال می شود، دچار چالش جدی شوند.

وی با عنوان اینکه تامین سلامت مردم در دوره کرونا از اولویت های اساسی بوده است، گفت: متاسفانه عادی انگاری سلامت مردم و جامعه را به خطر می اندازد و باید مراعات بیشتری کرد.

وی زراعت چوب را از جمله مقوله های جهش تولید یاد کرد و گفت: این طرح با همکاری دستگاه های مختلف در استان در حال اجرا است و چهار هزار هکتار زراعت چوب طی برنامه دو ساله در استان اجرا می شود.

حسین زادگان با اظهار اینکه شهرک صنعتی هزار هکتاری در شرق استان و بهشهر در دست اجرا است، افزود: این طرح از روند خوبی برخوردار است و برای تامین زیرساخت ها تامین اعتبار شده است.

استاندار مازندران یادآور شد: با تکمیل شهرک صنعتی هزار هکتار بر سطح و سرانه شهرک های صنعتی در استان افزوده می شود.

وی ایجاد و احداث پتروشیمی در استان را از دیگر طرح ها بیان کرد وگفت: برای این طرح از سوی بخش خصوصی سرمایه گذاری صورت گرفته است و اجرای این طرح منجر به اشتغال زایی بالایی می شود.

حسین زادگان با عنوان اینکه ساخت پتروشیمی در منطقه امیرآباد پیش بینی شده است، گفت: ساخت این پروژه در شورای برنامه ریزی مصوب شد و درپی کسب مجوزهای زیست محیطی هستیم.

استاندار مازندران اظهار امیدواریم کرد که ۹۰ هکتار زمین برای پتروشیمی درنظر گرفته شده و ساخت آن می تواند به مزیت های استان بیفزاید.

کد خبر: ۷۱٬۱۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha