۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
۴۷۲ میلیارد تومان طرح کشاورزی در فارس افتتاح می شود
رئیس جهاد کشاورزی فارس:

۴۷۲ میلیارد تومان طرح کشاورزی در فارس افتتاح می شود

شیراز- رئیس جهاد کشاورزی فارس گفت: ۱۹۳ طرح کشاورزی با اعتبار ۴۷۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در فارس طی دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی فارس، حسین پژمان با اشاره به پروژه‌ها و طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر استان فارس گفت: ۱۹۳ طرح کشاورزی با اعتبار ۴۷۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در فارس در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد که این طرح‌ها شامل ۱۲۲ طرح عمرانی و ۷۱ طرح اشتغال‌زا است.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این طرح‌ها علاوه بر بهره‌مندی ۳۶ هزار و ۶۱۸ خانوار، زمینه اشتغال ۴۷۴ نفر به صورت مستقیم در طرح‌های اشتغال‌زا فراهم می‌شود، گفت: ۵۲ طرح سازه‌ای در حوزه آب و خاک و امور فنی و مهندسی، ۳۰ طرح در زمینه تولیدات گیاهی، ۲۳ طرح با موضوع تولیدات دامی و ۱۵ طرح در زمینه صنایع تبدیلی و غذایی در این ایام افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بیان کرد: در این ایام ۱۲ طرح با اعتباری افزون بر ۳۴ میلیارد تومان در حوزه منابع طبیعی و ۵۸ طرح با اعتباری افزون بر ۹.۵ میلیارد تومان در حوزه امور عشایر افتتاح می‌شود.

پژمان با بیان اینکه ۹ طرح نیز در سطح ملی به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: این طرح‌ها شامل اجرای آبیاری نوین در قالب ۶۱۹ مورد و در سطح ۶۳۰۸ هکتار، تولید کنسانتره مرکبات و رب‌گوجه فرنگی، پرورش مرغ تخم‌گذار، خوراک آماده دام و طیور، بسته‌بندی میوه و سردخانه، گلخانه و سایبان، طرح آب خوانداری و آبخیزداری شور مهران، مجتمع آبرسانی و تأمین آب پایدار کانون‌های اسکان عشایر جنگلی سروستان است.

کد خبر: ۷۱٬۱۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha