۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
۸ پروژه عمرانی و سرمایه‌گذاری حوزه راهداری زنجان به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرکل راهداری زنجان:

۸ پروژه عمرانی و سرمایه‌گذاری حوزه راهداری زنجان به بهره‌برداری می‌رسد

زنجان- علی اکبری، مدیرکل راهداری زنجان از بهره‌برداری هشت طرح عمرانی و سرمایه‌گذاری طی ایام الله دهه فجر توسط این اداره کل خبر داد.

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر امسال هشت پروژه عمرانی و سرمایه گذاری با اعتبار بیش از ۸۵۶ میلیارد ریال در استان زنجان به بهره‌برداری می رسد.

وی اظهار کرد: بهره برداری از روشنایی نقاط مه گیر آزاد راه زنجان با قزوین به طول چهار کیلومتر با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال،بهره برداری از روکش آسفالت جاده سلطانیه به خدابنده به طول ۶.۵ کیلومتر با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال در این دهه افتتاح می شود. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت:  همچنین ۵۰ کیلومتر بلوک‌های مفصلی نصب شده در آزادراه زنجان به قزوین، ساختمان راهدارخانه شهر گرماب در شهرستان خدابنده و راهدارخانه تهم در  دهه فجر افتتاح می شود.

علی اکبری تاکید کرد: بهره برداری از روکش آسفالت راه های روستایی باغلوجه بیات، گل بداغ، زماین و انگوران به طول بیش از ۱۷ کیلومتر از دیگر پروژه ها است. 

وی افزود: احداث لاین جنوبی مجتمع خدماتی  و رفاهی آفتاب ابهر در آزاد راه زنجان به قزوین با ۳۰ میلیارد ریال نیز در دهه فجر آغاز می شود. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان ابراز داشت:  فاز نخست مجتمع خدماتی  و رفاهی پاسارگاد در آزاد راه زنجان به قزوین با اعتبار ۳۷۰ میلیارد ریال افتتاح می شود.

علی اکبری افزود: پل عابر پیاده در جاده سلطانیه به طول ۴۲ کیلومتر هم  افتتاح می شود. 

کد خبر: ۷۱٬۱۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha