۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
۳۰ پروژه در شهرک‌های صنعتی استان سمنان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان:

۳۰ پروژه در شهرک‌های صنعتی استان سمنان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

سمنان- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سمنان با بیان اینکه ۳۰ طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان طی دهه فجر افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود، گفت: ۲۸۱ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح‌ها هزینه شده و افتتاح آن‌ها می‌تواند اثرگذاری خوبی در اشتغال داشته باشد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن آل بویه صبح یکشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی شرکت شهرک های صنعتی سمنان با بیان اینکه ۳۰ عمرانی با اعتبار ۲۸۱ میلیارد و ۵۰۵ میلیون ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان همزمان دهه فجر امسال افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود، تاکید کرد: دهه فجر امسال ۱۷ طرح عمرانی با اعتبار ۲۰۲ میلیارد و ۷۰۷ میلیون ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بیان کرد: طرح‌های آماده افتتاح در دهه فجر مربوط به شهرک‌های صنعتی شاهرود، سمنان، سرخه، مهدیشهر و گرمسار و نواحی صنعتی یاتری و قلعه نوخرقان است.

آل بویه بیان کرد: تأمین آب و راه، اجرای آسفالت، عملیات خاکی و جدول‌سازی، انجام پروژه گازرسانی، اجرای دیوار سنگی هدایت سیلاب و جا به جایی شبکه آب و احداث منبع بتنی از جمله طرح‌های قابل افتتاح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در دهه فجر ۹۹ است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۱۳ طرح عمرانی در شهرک‌ها صنعتی استان سمنان، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این طرح‌های زیرساختی با اعتباری بالغ بر ۷۸ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال در دهه فجر امسال آغاز می‌شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار بازار درباره مهمترین طرح های قابل افتتاح، توضیح داد: اجرای شبکه آبیاری قطره‌ای و تهیه و نصب جدول در شهرک صنعتی شاهرود به طول ۳۰ کیلومتر، خط انتقال چاه ناحیه صنعتی صید آباد، راهبری ایستگاه و خودروی آتش نشانی و سیستم امداد و اطفا حریق شهرک صنعتی دامغان از طرح های مهم قابل افتتاح دهه فجر هستند. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بیان کرد: احداث اتاقک پمپاژ در شهرک صنعتی مهدیشهر و سرخه و اجرای شبکه برق و روشنایی در منطقه ویژه سمنان از جمله طرح‌های عمرانی است که دهه فجر امسال عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

کد خبر: ۷۱٬۰۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha