۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
تولید واکسن کرونا برگ زرینی از پیشرفت های انقلاب و کشور
نماینده مردم نجف آباد در مجلس عنوان کرد:

تولید واکسن کرونا برگ زرینی از پیشرفت های انقلاب و کشور

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید حمایت از تولید داخل را در زمینه واکسن کرونا مدنظر قرارداده و از تهیه و تولید واکسن کرونای داخلی حمایت کنیم.

به گزارش بازار ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با واکسن آنلاین، با اشاره به تهیه و تولید واکسن کرونای داخلی گفت: ما زمانی تهدیدات جنگی را به فرصت تبدیل کردیم و امروز یک ابر قدرت نظامی هستیم.

وی با اشاره به آغاز بیماری کرونا در کشور ادامه داد: در این شرایط هم ما  تهدیدات در زمینه هایی همچون تولید ماسک ، تجهزات بهداشتی و بیمارستانی را به فرصت تبدیل کردیم. همچنین ما ظرف چند ماه تولید ماسک بهداشتی را از ۴ میلیون به ۴۰ میلیون رساندیم و امروز در بحث کیت های تشخیص کرونا، ماسک، مواد ضدعفونی کننده و الکل و اکسیژن ساز به مرحله صادرات رسیده ایم.

این نماینده مجلس اظهارداشت: گام بعدی ما در زمینه داروهای مفید در مقابله با کرونا بود که گام هایی را برداشتیم و حتی در این زمینه هم از جمله تولیدکنندگان در دنیا بودیم.

ابوترابی با بیان اینکه تهیه و تولید واکسن کرونا به دست خودمان به معنای واقعی تهدید را به فرصت تبدیل کرد، اظهارداشت: تولید واکسن کرونا یک برگ زرینی از پیشرفت های انقلاب و کشور بود. ای کاش دولتمردان دست از برخی لجاجت ها برمی داشتند و در این زمینه کمی نگاهشان به پیشرفت های داخلی بود. ما باید قله بحث دارویی و تهیه واکسن کرونا را فتح کنیم. 

این نماینده مجلس بیان داشت: ما باید حمایت از تولید داخل را در زمینه واکسن کرونا مدنظر قرارداده و از تهیه و تولید واکسن کرونای داخلی حمایت کنیم.

کد خبر: ۷۱٬۰۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha