۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
۵۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه کشور احیا شد
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره):

۵۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه کشور احیا شد

قائمشهر - رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل گفت: این بنیاد تاکنون توانسته پنج هزار میلیارد تومان سرمایه را در کشور زنده کند.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد مخبر بعدازظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از کارخانه نساجی مازندران با اشاره به ایجاد ۲۱۰ هزار شغل با احیا و زنده کردن پنج هزار میلیارد تومان سرمایه افزود: آورده بنیاد برای این کار ۱۶ هزار میلیارد ریال بوده است.

وی احیای واحدهای تعطیل شده اقتصادی را از جمله اهداف و برنامه‌های ستاد بیان کرد و گفت: کارخانه نساجی از جمله واحدهایی است که باید احیا و برای اشتغال موجود در آن سرمایه‌گذاری شود و ستاد به هیچ وجه قصد ورود به حوزه مالکیتی کارخانه را ندارد.

 رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اظهار اینکه طی یک سال گذشته در زمینه احیای واحدهای تعطیل شده و یا واحدهایی که با ظرفیت واقعی تولید نمی‌کردند گام هایی از سوی ستاد برداشته شده است، تصریح کرد: در این مدت در مجموع ۲۰ هزار و ۵۰۰ راه اندازی شد که ۲۰ هزار واحد آن مربوط به بنگاه های تعطیل شده و کوچک بوده است.

مخبر همچنین با تاکید براینکه در فاز اول باید ۷۰۰ شغل در کارخانه نساجی ایجاد و منافع ناشی از احیای آن به مردم برگردد، تصریح کرد: در پی احیای این کارخانه که نقش مهمی در زندگی و اقتصاد مردم منطقه دارد، هستیم.

وی با اشاره به اجرای یک هزار و ۴۳۰ پروژه زیربنایی شامل مسجد، کلاس درس، کتابخانه، ساخت مسکن ویژه نیازمندان و اجرای طرح های آبرسانی در مازندران گفت: در این استان پنج هزار و ۸۰۰ طرح احیا شده است.

 رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اجرای یک هزار و ۴۰۰ طرح بازآفرینی را از دیگر اقدامات در مازندران بیان کرد و گفت: در مجموع برای اجرای پروژه ها ۱۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال صرف شده است.

کد خبر: ۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha