۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
وزیر اقتصاد به زودی استیضاح می شود
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

وزیر اقتصاد به زودی استیضاح می شود

زنجان- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش عمده امضاهای لازم برای استیضاح وزیر اقتصاد در رابطه با بورس جمع‌آوری شده و به زودی این وزیر در مجلس استیضاح می شود. 

به گزارش خبرنگار بازار، مصطفی طاهری ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل دفتر نمایندگان استان در پاسخ به خبرنگار بازار در خصوص  وضعیت نامناسب بازار بورس و زیان‌دهی مردم در بازار بورس، گفت: بخش عمده امضاهای لازم برای استیضاح وزیر اقتصاد در رابطه با بورس جمع‌آوری شده و به زودی این وزیر در مجلس استیضاح می شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به فعالیت چهار شرکت بر روی واکسن کرونا کرونا اشاره کرد و گفت: فعالیت شرکت سرم‌سازی رازی از دیگر سازنده های داخلی عقب‌تر نیست و تحقیقات آن از دو مسیر مورد بررسی قرار گرفته و چند کشور نیز مشتری خرید این واکسن‌ها هستند. 

وی با بیان اینکه در لایحه بودجه ۱۴۰۰ کل صادرات نفت برای حقوق و دستمزد در نظر گرفته شده است، گفت: دولت به سمت فروش اموال، سهام و اوراق قرضه رفته است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه دولت ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای اعتبارات عمرانی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ در نظر گرفته است، افزود: در تخصیص ها این رقم کمتر می شود.

طاهری تاکید کرد: در تدوین برنامه هفتم توسعه باید از شعارزدگی بیرون رفت و یکی از امور مهم بودجه ریزی واقعی و عملیاتی است.

وی به موضوع فرارهای مالیاتی در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: کارهای مقدماتی در مجلس برای تعریف پایه های مالیاتی از جمله مالیات بر عایدی سرمایه، مالیات بر ثروت در دستور کار است. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به نسبت هزینه عمرانی به مصارف در بودجه اشاره کرد و گفت: هرچه قدر هزینه عمرانی بیشتر باشد یعنی دولت‌ در حال ساخت و ساز و توسعه است.  

طاهری با بیان اینکه اجرای طرح‌های آب و فاضلاب استانی نیازمند اعتبارات است، گفت: اعتبار اختصاص یافته به این پروژه‌ ها کم است و در این میان کشور در افق ۲۵ ساله با کمبود آب مواجه می‌شود.

کد خبر: ۷۰٬۹۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha