۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
افتتاح ۵ طرح بزرگ صنعتی در زنجان/ ۱۱۵ هزار شغل ایجاد شد
رئیس صمت زنجان:

افتتاح ۵ طرح بزرگ صنعتی در زنجان/ ۱۱۵ هزار شغل ایجاد شد

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان گفت: پنج طرح بزرگ صنعتی در استان زنجان طی ایام الله دهه فجر با سرمایه گذاری بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار از افتتاح پنج طرح بزرگ صنعتی در استان زنجان طی ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: برای  بهره برداری این تعداد طرح بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال هزینه شده است. 

وی اظهار کرد: با بهره برداری این تعداد طرح صنعتی برای یک هزار و ۸۰۰ نفر در استان اشتغال ایجاد می شود و رتبه صنعتی هم استان افزایش می یابد. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه واحدهای البرز ناب آرش، نورد فولادکاران افق، سپهر پلاستیک، اطلس جین و جهان نمو توسط ریاست جمهوری به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح می شود، گفت: این واحدها در شهرستان های زنجان، ابهر، صایین قلعه و سلطانیه به بهره برداری می رسند. 

فغفوری با بیان اینکه زمینه فعالیت این واحدها در زمینه شمش فولادی، انواع میلگرد، انواع ظروف پت و پلاستیکی، پارچه جین و کنسانتره آهن است، تاکید کرد: اشتغال ایجاد شده در  بخش صنعت استان بسیار خوب است. 

وی ابراز داشت: سهم اشتغال استان در بخش صنعت طی سالجاری افزایش داشته و سهم اشتغال استان در این بخش به بیش از ۱۱۵ هزار نفر رسیده است. 

کد خبر: ۷۰٬۸۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha