۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
درباره آهن های نبشی و بولت چه میدانید

درباره آهن های نبشی و بولت چه میدانید

قیمت نبشی ها بر اساس آخرین قیمت بازار به ‌روزرسانی می‌شود و می‌توانید با مراجعه به سایت های مربوط به هر کارخانه، از قیمت روز هر محصول در اندازه‌های مختلف مطلع شوید.

به گزارش بازار، اطلاع از قیمت نبشی و بولت برای برآورد هزینه های یک پروژه حایز اهمیت است. پروفیلی که سطح مقطع آن به صورت دو ضلع عمود بر هم باشد، نبشی نام دارد. از این محصول در سازه های متفاوت استفاده می­شود. این مقطع یکی از اصلی ترین مصالح و پروفیل های ساختمانی هستند که به شکل های مرکب و منفرد در پروژه های عمرانی، ساختمانی و صنعتی استفاده می­شود.

همچنین می­توانیم از به صورت ترکیبی و با استفاده از وسایل و سازه های دیگر از آن ها استفاده کنیم. بولت نوعی بست از جنس میلگرد است، که در صنعت ساخت و ساز، برای ایجاد اتصال میان صفحه زیر ستون و فونداسیون مورد استفاده قرار می­گیرد.

خرید نبشی

قیمت نبشی ها بر اساس آخرین قیمت بازار به ‌روزرسانی می‌شود و می‌توانید با مراجعه به سایت های مربوط به هر کارخانه، از قیمت روز هر محصول در اندازه‌های مختلف مطلع شوید. قیمت انواع نبشی شکفته مشهد، آریان فولاد، ناب تبریز، سپاهان اصفهان، ظهوریان و آونگان به صورت روزانه در سایت های معتبر قابل مشاهده است.

در نظر داشته باشید قیمت انواع نبشی بر اساس سایز مشخص می‌شوند. برای دسترسی به قیمت انواع نبشی ۴، ۵ و ۳ باید به وبسایت  آهن سادات مراجعه کنید. جهت دسترسی به لیست مربوط به اندازه‌های دیگر همچون ۶، ۸، ۱۰ و دیگر اندازه‌ها، هم میتوانید از این سایت  استفاده کنید.

قیمت روز انواع نبشی آهن یکی از مهمترین فاکتورها در تعیین هزینه سازه‌های مختلف است، به طوری‌ که کارشناسان این حوزه معتقدند:

کاربرد گسترده انواع نبشی در حوزه ساخت سازه‌ها، اهمیت انتخاب نبشی مناسب بر اساس کاربردی که در طرح دارد را دوچندان می‌کند. انتخاب صحیح نبشی با ضخامت و طول مناسب در صرفه جویی هزینه‌های اجرای طرح نقش مهمی را ایفا می‌کند.

تعیین قیمت‌ بولت و مهره به صورت کیلویی است یا عددی؟

بر اساس تناژ صورت خرید بولت، قیمت ها هم به صورت کیلویی بوده و عددی ارائه می‌شود. مشخصات و ویژگی‌های بولت ها مواردی اعم از نوع، سایز، حالت، استاندارد و واحد تولیدی، در تعیین قیمت بولت ها موثر است.

سایز و اندازه‌ نبشی‌های موجود در بازار ایران

به طور کلی نبشی‌های موجود در بازار ایران در حال حاضر در سایزهای ۲ تا ۲۰ عرضه شده اند.

نبشی بال نامساوی در بازار ایران

نبشی بال نامساوی به دو صورت در بازار داخلی موجود است. نوع اول، نبشی بال نامساوی است که به صورت فابریک در کارخانه تولید میشود. نوع دوم، نبشی بال نامساوی که توسط ماشین‌کاری تولید می‌گردد.

نحوه نامگذاری نبشی‌ها و علائم مربوط به آن‌ها در نقشه

در نام‌گذاری نبشی توجه به دو فاکتور طول بال و ضخامت حایز اهمیت است. برای مثال در نبشی ۶*۶۰*۶۰ اندازه هر کدام از بال‌ها ۶۰ میلیمتر بوده و ضخامت هر بال ۶ میلیمتر است.

جمع بندی

قیمت نبشی ها بر اساس آخرین قیمت بازار به ‌روزرسانی می‌شود و می‌توانید با مراجعه به سایت های مربوط به هر کارخانه، از قیمت روز هر محصول در اندازه‌های مختلف مطلع شوید.

قیمت بولت ها هم به صورت کیلویی بوده و عددی ارائه می‌شود. مشخصات و ویژگی‌های بولت ها مواردی اعم از نوع، سایز، حالت، استاندارد و واحد تولیدی، در تعیین قیمت موثر است.

کد خبر: ۷۰٬۸۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha